Keuze audio / HT set voor samsung 40b6000

Pagina: 1
Acties:
  • 244 views

• hansieb112
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10:23
Hallo allen,

Ik ben al een tijdje de trotse eigenaar van een 40b6000 tv van samsung. De beeldkwaliteit is super, maar de audio laat te wensen over. Daarom ook een topic hier.

Ik ben al een tijdje op zoek naar een nieuw paar speakers voor de tv. Het mag een HT setje zijn of een losse receiver met speakers.

Het budget is wel vrij onmogelijk, omdat ik op dit moment niet heel veel geld op mijn bankrekening heb staan. Hierdoor is mijn budget zo rond de 200 euro.

Jammer genoeg zit er op de 40b6000 geen "headphone out" aansluiting, anders had ik namelijk een logitech setje op de tv aangesloten. De keuze van een logitech z5500 is iets teveel van het goeie.

Welke aansluitingen zitten er op de tv:
- 4 x hdmi
- 1 x optisch uit

Wie o wie weet hoe ik dit probleem op kan gaan lossen.....

Eisen:
- zo rond de 200 euro
- subwoofer
- het liefst 2.1

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-02 08:30
Koop een PC-speakersetje van Logitech. Maar aan de andere kant, als je zo'n hoop geld uitgeeft voor een TV waarom dan zo'n klein budgetje voor een stel speakers. Ik zou even wachten tot je weer wat geld te besteden hebt.

• Tazzios
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:55

Tazzios

..

stefijn schreef op zondag 01 november 2009 @ 17:05:
Koop een PC-speakersetje van Logitech. Maar aan de andere kant, als je zo'n hoop geld uitgeeft voor een TV waarom dan zo'n klein budgetje voor een stel speakers. Ik zou even wachten tot je weer wat geld te besteden hebt.
mee eens, een optie zou dan kunnen zijn de Onkyo TX-SR307 Zilver (200 euro) met wat oude boxen er aan, en die later weer uitbreiden.
maar de vraag is of de topicstarter wel zo`n opstelling wil.

• hansieb112
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10:23
stefijn schreef op zondag 01 november 2009 @ 17:05:
Helemaal gelijk in, maar op dit moment ben ik weer een arme student. En jammer genoeg past er dus niet een logitech speakersetje op aangezien er geen "headphone uit" op de tv zit :/

@tazzios
Ik heb nog wel een aantal oude speakers, maar deze passen totaal niet qua formaat in mijn kamer atm.
Ansich is die Onkyo wel een goeie basis om mee te beginnen alleen moet ik dan nog een SUB en 2 speakers.

Verwijderd

Al eens gekeken naar de Kompakt 30 van Teufel?

link: http://www.teufel.eu/Homecinema/Kompakt-30.cfm

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:26

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

hansieb112 schreef op zondag 01 november 2009 @ 16:59:

Eisen:
- zo rond de 200 euro
- subwoofer
- het liefst 2.1
Met alle respect, maar iets meer eigen input is toch echt wel gewenst.
Dit forum is geen "vraag en krijg antwoord" forum, maar een discussieforum. Het is dus de bedoeling dat je zelf eerst onderzoek doet voordat je hier een topic opent.

Ik stel voor dat je kijkt naar De Algemene Voorwaarden en Het algemeen beleid. Ook dit subforum heeft een beleid: AUD beleid. Lees deze topics goed door; dan begrijp je ook waarom dit topic op slot gaat.

Wise enough to play the fool

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.