Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:26

racoon

mooowwww

Topicstarter
Zijn er tweakers die deze minor gedaan hebben bij de opeliding deeltijd informatica, zoja hoe vond je deze mionor en wat voor werk doe je er nu mee.

Als ik voor deze minor kies moet ik ook werkzaam zijn in de ict, welke richting voldoet aan deze eis.

Ik weet dat ik dit ook op de opleiding zelf kan vragen, maar wil graag van mensen horen die dit in de praktijk ervaren hebben.

Als alles goed gaat, mag ik volgend studie jaar met een HBO opleiding beginnen en deze minor/opleiding spreekt mij wel heel erg aan.

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

• racoon

racoon

mooowwww

Topicstarter
Niemand?

• AE86
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-02-2023
Bij welke opleiding wordt deze minor gegeven? Ik heb er namelijk nog nooit van gehoord.

• racoon

racoon

mooowwww

Topicstarter
deeltijd of voltijd informatica op de hva zie ook http://www.minoren.hva.nl/aanbod/minor.htm?id=36

• racoon

racoon

mooowwww

Topicstarter
Niemand?

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

SNE wordt wel gegeven als master aan de UvA (ik meen in samenwerking met de hva). Als het daarmee te vergelijken is , is het goede kost.
Echter is dat dus een wo master, en geen hbo minor.

[ Voor 11% gewijzigd door Boudewijn op 09-11-2009 20:04 ]

• racoon

racoon

mooowwww

Topicstarter
de opleiding/minor waar ik het over heb is een advanced sne die onderdeel is van je hbo opleiding op de hva zie ook mijn link.

Verwijderd

https://intra.informatica...handleidingen/voltijd.pdf

De studiegids van Informatica, zie blz 126 voor de minor advanced SNE

• StefZ
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-08-2024
Ik heb deze minor een paar jaar geleden gevolgd. Het zijn gewoon allemaal SNE vakken, theorie maar ook wat programmeer en project werk. Het is een verdieping en dient ook als voorbereiding op je afstudeerstage. Het is best goed te doen. Ik kreeg vakken zoals Mobile Communication, Operating Systems, iets met netwerken :P en wat netwerk programmeerwerk. Dan moet je ook nog voor een aantal punten zelf een project verzinnen (wij deden wat met clustering).

Dat is zo ongeveer alles wat ik me ervan herriner :P

• racoon

racoon

mooowwww

Topicstarter
@stefz bedankt voor je antwoord, moet nog even afwachten of ik goedkeuring van mijn manager krijg.

• racoon

racoon

mooowwww

Topicstarter
Is deze opleiding met minor geschikt om technisch consultant te worden, of is er een andere opleiding beter om technisch consultant te worden?

• Mr.Nash
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-10 23:21

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

De meeste opleidingen zijn in principe geschikt om technische consultant te worden, zelfs non-technische opleidingen. Als je iets wilt gaan doen op het gebied van System and Network Engineering, zou het kunnen helpen als je deze minor hebt gehad omdat je dan al wat technische bagage hebt.

Je moet gewoon kijken naar de werkzaamheden die je later verwacht te gaan doen en daar deze opleiding tegen aan houden. Technisch consultant is namelijk een breed begrip en consultant bij bedrijf A is niet hetzelfde als consultant bij bedrijf B en het kan zo zijn dat deze opleiding helemaal niet aansluit op wat jij doet of verwacht te gaan doen.
Pagina: 1