Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op dit moment aan het zoeken naar een nieuwe mobiel met een qwerty toetsenbord. Ik vind persoonlijk de HTC's met toetsenbord vrij prijzig en daarom viel mijn oog op de Samsung Qwerty Pro. Maar is de Touchflo 3D software op de Samsung te installeren? Ik kies hiervoor gezien ik dat een zeer mooie interface vind en zeer het gebruiksvriendelijk lijkt.

Ik heb al gezocht op google maar niks gevonden over de Samsung Qwerty en Touchflo 3D en hoe je dit moet installeren.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Praetextatus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17-09 13:51

Praetextatus

the dutch_paki

Dat gaat moeilijk worden omdat TF3d niet een standallone app is. Tot zover ik weet wordt t altijd in de rom ingebouwd. Dus dan moet je een eigen ROM gaan bakken. Misschien dat op het 'andere forum' eventueel wat meer hierover staat of dat iemand wat cab files ervoor heeft. Je zou ook nig spb kunnen proberen. Vindt ik persoonlijk ook wat fijner werken :)

How that must belive unsaid suffer don't ask to get Nothing too all...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomSmurf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-06 16:50

BoomSmurf

Am-Ende!

Toevallig vandaag een port gereleased op MoDaCo... is voor Omnia 2 maar zou ook moeten werken op de Qwerty op zich...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit functioneert prima, zelf getest. http://www.modaco.com/con...atibility-layer/page/280/