Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[windows7] Programma's om systeem clean te houden

Pagina: 1
Acties:

• cube1984
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:10
Ik ben opzoek naar 2 programma's om mijn systeem clean te houden

Wat is een goede defragmentatie programma?
Wat is een goede regestry cleaner programma

Dit moet wel compatibel zijn voor het gebruik van windows 7

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-11 19:16

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Defragmentatie? Dat heb ik sinds windows xp NTFS gebruikt al niet meer gedaan :) Registry cleaner ook eigenlijk niet...

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 00:44

Umbrah

The Incredible MapMan

Defragmentatie doet het OS uit zichzelf al een beetje, en er zit een hele API in Windows 7, die met 'defrag' in de (power)shell aangeroepen kan worden. JKDefrag maakt hier gebruik van, en Defraggler ook, beiden zijn tools die dit automatiseren.

Registry cleaners zou ik niet zo snel weten, wát wil je perse cleanen wat Windows zelf niet kan? Het enige wat ik me kan bedenken is een ATI>nVidia switch, maar daar helpt drivercleaner meestal wel. Om heel eerlijk te zijn, in Vista en W7 is het register behoorlijk 'solide', als in: zelfs als het groot is, word het niet log. Een (BLOEDLINKE!!!) tool die wel eens kan helpen (maar ook vaak zorgt voor een problemen topic in de foute handen op dit forum) is ccleaner.

Verwijderd

Titelfix en een move naar CSA omdat je programma's zoekt. Verder mis ik nou wel wat je zelf al gevonden hebt, er is genoeg te vinden op Google.