Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Playstation Ps 3 via laptop afspelen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie kan mij vertellen of ik mijn nw playstation Ps3 via mijn laptop kan afspelen.
Is er nog ergens een uitgebreide handleiding te vinden voor de Ps 3
Dhr Zonnebloem :+

• TrekDude101
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
Wat wil je doen? Wil je nou het beeld van je PS3 op je laptop afspelen? Want dat kan dus niet... Je kan wel films op je laptop afspelen op de PS3 via een netwerk met bijvoorbeeld PS3 Media Server (google.nl)

Verwijderd

Topicstarter
Thanks

Ja inderdaad ik wilde via mn laptop gamen en het scherm gebruiken.
Jammmmmeerrrrrrrrrrrrrrrr
Bedankt voor je reactie .

Dhr Zonnebloem

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-11 12:18
Verwijderd schreef op maandag 02 november 2009 @ 11:20:
Thanks

Ja inderdaad ik wilde via mn laptop gamen en het scherm gebruiken.
Jammmmmeerrrrrrrrrrrrrrrr
Bedankt voor je reactie .

Dhr Zonnebloem
Dat kan wel.

Moet je alleen kijken of je laptop een HDMI IN (dus niet OUT) heeft of een andere IN aansluiting.
Heb je deze niet, dan kan het niet.

[ Voor 4% gewijzigd door RedHat op 02-11-2009 11:22 ]

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

RedHat schreef op maandag 02 november 2009 @ 11:21:
[...]

Dat kan wel.

Moet je alleen kijken of je laptop een HDMI IN (dus niet OUT) heeft of een andere IN aansluiting.
Heb je deze niet, dan kan het niet.
Met andere woorden het kan niet. Laptops met HDMI-In zijn zo goed als niet te vinden namelijk.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

• Flexicon
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 30-11 06:41
Wij hadden op een oude laptop een kaartje die je in de pci-e gleuf kon stoppen en hierop kan je dan tulip en svideo aansluiten.

Je zou ook zo 'n setje kunnen kopen van videoband naar pc kan jeje PS3 aansluiten op de tulip. Maar zou zomaar kunnen dat het beeld dan iets vertraagt word.
Pagina: 1