Before we work on artificial intelligence, let`s do something about natural stupidity
Voor het OS wordt het Volume gewoon gezien als een hardeschijf, wanneer jij een klein bestand verwijderd en er een groter bestand voor terugplaatst zal er gewoon fragmentatie ontstaan. Dus defragmentatie kan ook in een RAID volume van nu zijn.
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/
Fragmentatie is een filesysteem probleem. Het maakt dus niet of je je disks direct gebruikt, via RAID of iSCSI of wat dan ook.
Hangt wel van het OS af maar aangezien je ws Windows gebruikt ...
Ik denk niet dat de TS er wat aan heeft om te weten dat Linux "minder" last van fragmentatie heeft...Graviton12 schreef op zondag 01 november 2009 @ 14:37:
Hangt wel van het OS af maar aangezien je ws Windows gebruikt ...
Ikzelf defragmenteer regelmatig mijn RAID volumes en merk er ook echt in de praktijk performance verschil
Dus ja, doen
Even niets...
Lezen niet je sterkste punt?thijs_cramer schreef op zondag 01 november 2009 @ 14:39:
[...]
Ik denk niet dat de TS er wat aan heeft om te weten dat Linux "minder" last van fragmentatie heeft...
"maar aangezien je ws Windows gebruikt ..."
En wie zegt trouwens dat ik het over Linux heb, kan je zo 5 OS'en laten zien die geen of weinig fragmentatie hebben.
[ Voor 16% gewijzigd door Graviton12 op 01-11-2009 14:57 ]
Dat is leuk, maar data fragmentatie is veel meer gerelateerd aan het filesystem dan het gebruikte OS...Graviton12 schreef op zondag 01 november 2009 @ 14:56:
[...]
Lezen niet je sterkste punt?
"maar aangezien je ws Windows gebruikt ..."
En wie zegt trouwens dat ik het over Linux heb, kan je zo 5 OS'en laten zien die geen of weinig fragmentatie hebben.
maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..
Zucht, ooit wordt je toch echt moe van mensen ...
Er is dus geen correlatie tussen OS en FS?
Er is dus geen correlatie tussen OS en FS?
Pagina: 1