De laatste keer dat ik een biosflash deed ging dit behoorlijk mis. Gelukkig heeft iemand mij uit de brand kunnen helpen en doet ie ut nu weer. Maar ik wil toch graag een andere biosversie, want deze is niet geweldig.
Nu ben ik bang dat als ik hem weer flash, het weer fout gaat.
Ik heb de bioschip er, nadat ie gemaakt was, weer keurig ingestopt (denk ik toch)
Maar hij start niet altijd goed op. Soms zet je hem aan en krijg je geen beeld. Druk je reset in krijg je soms wel beeld, soms moet je nog een keer reset indrukken voordat ie het doet. Als ie eenmaal is opgestart doet ie ut verder wel ok.
Komt dit vage opstarten doordat de chip er niet goed in zit/foute bios bevat/kapot is ?
Of heeft het een andere oorzaak ?
Nu ben ik bang dat als ik hem weer flash, het weer fout gaat.
Ik heb de bioschip er, nadat ie gemaakt was, weer keurig ingestopt (denk ik toch)
Maar hij start niet altijd goed op. Soms zet je hem aan en krijg je geen beeld. Druk je reset in krijg je soms wel beeld, soms moet je nog een keer reset indrukken voordat ie het doet. Als ie eenmaal is opgestart doet ie ut verder wel ok.
Komt dit vage opstarten doordat de chip er niet goed in zit/foute bios bevat/kapot is ?
Of heeft het een andere oorzaak ?
Geen inspiratie