[PW] Subgroepen in O&C-> WC+phasechange?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:24

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Topicstarter
PW vrinden,

De categorie Waterkoeling & phasechange is al tijden een onoverzichtelijk geheel. Ik hoopte eigenlijk op een revamp met PW3 ;)
Is het mogelijk om wat meer subgroepen aan te maken? Nu zitten alle producten in dezelfde pool, maar een soorteeroptie voor pompen, CPU koelblokken of radiatoren zou erg welkom zijn.

Uiteraard ben ik bereid dit volledig uitgewerkt voor jullie te presenteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-09 21:00
Vooral dat laatste vind ik een erg interessant aanbod ;).

De introductie van Pricewatch 3 was eigenlijk puur technisch van aard. De achterliggende data bleef hetzelfde, we konden het echter wat leuker presenteren. Een uitgangspunt daarbij was en is nog steeds dat we proberen zo min mogelijk met diepe categorieen te werken, en zo veel mogelijk met filters.

Wat dat betreft is de categorie met overclocking en cooling een beetje een apart verhaal. We willen eigenlijk eerst alle belangrijke (lees: meest gebruikte) categorieen opschonen en dan pas bezig gaan met het verbeteren van alle wat minder bekeken plekken. De genoemde categorie valt dus een beetje tussen wal en schip omdat er relatief weinig vraag is naar dergelijke producten.

Maar laten we vooral van de gelegenheid gebruik maken om uit te stippelen wat we allemaal zouden willen doen, des te makkelijker wordt het om wijzigingen door te voeren en des te eerder zal het dus ook gebeuren. Wat zijn behalve de genoemde zaken jouw ideeen over de categorie? :)

http://twitter.com/randalpeelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Topicstarter
Jimp schreef op zondag 01 november 2009 @ 23:36:
Een uitgangspunt daarbij was en is nog steeds dat we proberen zo min mogelijk met diepe categorieen te werken, en zo veel mogelijk met filters.
In dat geval zou je bijvoorbeeld alle CPU koelblokken onder 'processorkoeling' kunnen zetten, met een filter Water/Lucht.
Idem voor GPU koeling.
Wat me echter makkelijker lijkt is om WC&PC van filters te voorzien voor pompen, koelblokken (CPU, GPU, RAM, chipset?) en radiatoren, koppelingen, slangen.

Het tabje 'systeemkoeling' bevat nu vooral fans. Ze mogen dan een vreemde vorm hebben, maar ze horen gewoon onder 'Ventilatoren'. Die paar laptopkoelers... onder 'overige'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Topicstarter
Jimp, als je meer input nodig hebt hoor ik het graag. Evt. via DM.