Goeden dag mede tweakers,
Nu is me het volgende me overkomen in de afgelopen 6 weken.
Ongeveer 6 weken geleden heb ik bij alternate een systeem besteld bestaand uit losse onderdelen( dualcore, intel mobo, harddisk, ram 2 x 2GB ddr 2, kast, dvd, beeldscherm, modem, enz). Deze systeem ga ik gebruiken als download server. Na alles in huis te hebben en de postbode te hebben betaald ga ik aan de slag om alles in elkaar te zetten. Twee uur gaan aan me voorbij tot dat ik hem eindelijk aan kan zetten, ik druk de knop om op de ingebouwde voeding en er gebeurt helemaal niks........ ik denk nog bij mezelf, ligt het nou aan mij?? Toch kijk ik of ik alles goed heb aan gesloten, ja hoor alles zit goed... Wat raar... Heb vervolgens alternate maar gebeld en gezegd dat ik de kast inclusief de componenten terugstuur. Heb met een medewerker afgesproken dat dit onder D.O.A ( niet het spelletje maar Dead on arrival ). Twee weken gaan er voorbij en heb nog niks gehoord van alternate
..... dus maar even bellen, ja meneer dat klopt, de componenten zijn onderweg en zijn niet beschadigd, alleen de kast moet nog getest worden, die was zoek
.... Ondertussen arriveren de onderdelen en moet 48 euro betalen voor verzend en onderzoek kosten..... Waarom zou ik betalen, heb alles nieuw besteld en straks moet ik weer betalen omdat de kast zoek was. Dus maar weer bellen, owwwwww moest alles in 1 keer worden getest... Leek mij nogal logisch. Ze zullen geen kosten in rekening brengen en de 48 euro terug storten, dikke prima
. We zitten nu in de 4de week en eindelijk is de kast er... Ik zet nu eindelijk alles in elkaar maar hebben ze een ddr 3 set in de doos gedaan, heel leuk maar past niet op een ddr 2 mobo
. Dus alweer bellen............. Sorry meneer, is een foutje geweest. de kosten voor het opsturen worden vergoed.... gelijk maar opsturen die handel. Drie dagen later is de juiste ddr er.... Ik maak het pakje open en er zit verdomme maar 1 ddr2 stik in. Het moesten er 2 zijn.... Ik bel wat af met ze en denk nog "is't echt zo moeilijk". inmiddels is de 5 de week al bijna voorbij en is het maandag 6 weken geleden dat ik alles in huis heb gekregen.......
Lig het dan aan mij of is er het een of andere mis daar....
maar misschien is het ook wel een loop van interne mis communicaties of lig het wel aan mij
wou dit toch even kwijt.
Nu is me het volgende me overkomen in de afgelopen 6 weken.
Ongeveer 6 weken geleden heb ik bij alternate een systeem besteld bestaand uit losse onderdelen( dualcore, intel mobo, harddisk, ram 2 x 2GB ddr 2, kast, dvd, beeldscherm, modem, enz). Deze systeem ga ik gebruiken als download server. Na alles in huis te hebben en de postbode te hebben betaald ga ik aan de slag om alles in elkaar te zetten. Twee uur gaan aan me voorbij tot dat ik hem eindelijk aan kan zetten, ik druk de knop om op de ingebouwde voeding en er gebeurt helemaal niks........ ik denk nog bij mezelf, ligt het nou aan mij?? Toch kijk ik of ik alles goed heb aan gesloten, ja hoor alles zit goed... Wat raar... Heb vervolgens alternate maar gebeld en gezegd dat ik de kast inclusief de componenten terugstuur. Heb met een medewerker afgesproken dat dit onder D.O.A ( niet het spelletje maar Dead on arrival ). Twee weken gaan er voorbij en heb nog niks gehoord van alternate
Lig het dan aan mij of is er het een of andere mis daar....
maar misschien is het ook wel een loop van interne mis communicaties of lig het wel aan mij
wou dit toch even kwijt.