Toon posts:

bios update??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kan ik de bios updaten van mijn 486 en zo ja kan ik hem downloaden en op schijf zetten zodat ik hem op de 486 installeer?
bios nu: compaq cystem bios 486c2 (04/14/94)

Weet iemand waar ik die kan downloaden?

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:13
Waarom wil je hem eigenlijk updaten?

Maar goed, om je vraag te beantwoorden, je kan op de site van Compaq kijken of ze daar nog wat hebben, maar ik vrees het ergste.

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

inderdaad, de enige manier om daar achter te komen is te kijken op de site van Compaq. Daar staat wel heel erg veel op dus de kans is er zeker wel. Zoek ff het type op en kijk of er iets te vinden is...

de betaler vervuilt

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Vrijwel zeker heeft Compaq hem nog wel staan... laatst moest ik een Compaq Contura410 laptop (486) BIOS-flashen ivm wat problemen. Oude BIOS was van 1994, en de nieuwste was nog van ergens in 1999 (!), dus ze hebben nog heel veel oud spul daar op de site staan.

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt en een update is nooit weg toch? Eerst dacht ik ook dat de cdrom speler op het moederbord aangesloten zat en de bios kon hem niet installeren maar de cd rom speler zit dus op de geluidskaart:)Dus misschien geen update maar toch bedankt.:z

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

If it ainŽt broke, donŽt fix it.... (ZEKER bij compaq ;))

Maar goed, wat Wildhagen ook al zei, op het moment dat je op zoek bent naar dit soort meuk voor ouwe computers weet je waar je nu eigenlijk voor betaald bij Compaq. Er zijn niet veel fabrikanten die nu nog updates voor 5 jaar oude producten op de markt brengen...

de betaler vervuilt

Pagina: 1