Ati HD4650 - Windows 7 -> Breedbeeldtv

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tot gisteren draaide ik Windows XP MCE editie met een Ati HD4650 videokaart en de Catalyst 7.7 driver.

Nu heb ik vandaag Windows 7 met MC geinstalleerd en dat draait echt als een zonnetje.
Maar er is een probleem, waarvoor ik dit topic geopend heb...

De pc was en is gekoppeld via s-video met een verloopkabel naar m'n standaard Sony breedbeeld tv.
Met de XP install en oude driver, moest ik hiervoor een setting omzetten welke s-video signaal scherper zou maken.
Wanneer ik deze setting omzette, verdween het knipperen op mijn tv en had ik redelijk strak beeld en was het goed films kijken via de pc.

Maar, je voelt hem al aankomen, sinds de install van Windows7 & Catalyst 7.10 kan ik deze setting niet vinden en zit ik dus met een druk flikkerend beeld.
Heb ook de driver verwijderd via configuratiescherm, ccleaner en driversweeper gedraaid.
Oude 7.7 versie (die ook voor windows 7 geschikt zou moeten zijn) geinstalleerd, maar gek genoeg komt daar mijn bekende optie ook niet naar voren.

Kortom, ik weet het niet meer en zou graag jullie hulp hierbij hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Even teruggeschakeld naar m'n oude XP install.
Deze optie zoek ik dus:

Afbeeldingslocatie: http://i422.photobucket.com/albums/pp308/Cliptonic/ati1.jpg?t=1257068645

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Eindelijk de juiste setting gevonden.
Voor anderen die dit later zoeken:

ga naar desktops & displays settings en klik configure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt bedankt!