Zonet wou ik even kijken hoe m'n advertentie met de veilingmodus aan er uit zou zien, maar omdat ik bij Prijs niets in had gevuld omdat ik dacht dat dit onderin moest bij de veilingmodus als minimumprijs submitte ik m'n add.
Na submit krijg je de melding: Er is een ongeldige prijs ingevuld. Doorgaans komen er in een prijs alleen getallen voor en eventueel hier en daar een punt of een komma. Daarnaast is het natuurlijk ook niet de bedoeling dat er negatieve bedragen ingevoerd worden. en is meteen ook je 'previewvinkje' weggehaald, het zou wel zo liev zijn om dit vinkje te laten staan. Ook de gesubmitte afbeelding is verdwenen.
En bij het vinkje zetten bij 'Veilingmodus' aangeven dat de prijs die je bovenaan hebt ingegeven als minimumprijs dient.
Na succesvolle submit in de preview modus krijg je als melding:
Na submit krijg je de melding: Er is een ongeldige prijs ingevuld. Doorgaans komen er in een prijs alleen getallen voor en eventueel hier en daar een punt of een komma. Daarnaast is het natuurlijk ook niet de bedoeling dat er negatieve bedragen ingevoerd worden. en is meteen ook je 'previewvinkje' weggehaald, het zou wel zo liev zijn om dit vinkje te laten staan. Ook de gesubmitte afbeelding is verdwenen.
En bij het vinkje zetten bij 'Veilingmodus' aangeven dat de prijs die je bovenaan hebt ingegeven als minimumprijs dient.
Na succesvolle submit in de preview modus krijg je als melding:
Hier zou net als bij de productreviews kunnen komen te staan dat de advertentie in de preview mode staat:Advertentie geplaatst
De advertentie is geplaatst!
De advertentie bevindt zich in previewmodus en is niet zichtbaar voor andere bezoekers. De previewmodus kan ongedaan gemaakt worden door de advertentie te bewerken en de checkbox onderaan uit te vinken.