Toon posts:

Kan niet meer connecten, wel online blijven en pingen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu 2x een heel vreemd probleem gehad met mijn internet: Ik ben rustig aan het surfen op 't internet, klets een beetje op ventrilo met m'n clan en ineens kan ik geen sites meer bezoeken. Ventrilo blijft gewoon werken. Disconnect ik echter van ventrilo kan ik niet meer opnieuw connecten(terwijl hij wel de server "vind"). Start ik mijn computer opnieuw op verandert er niks, nog steeds werkt er niks. Probeer ik bijvoorbeeld google.nl te pingen via cmd.exe krijg ik gewoon een response binnen 20ms ofzo.

Het is pas opgelost na 2 uur wachten en niks doen.

Ik weet redelijk wat van computers, maar dit probleem gaat mij even de pet te boven 8)7

Verwijderd

Misschien DNS problemen ?

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-02 13:22

Bergen

Spellingscontroleur

Hij kan google.nl pingen vanuit de prompt, dus lijkt me geen DNS-probleem.

Werkt een andere browser wel? Helpt het als je je lease vrijgeeft en/of vernieuwt? Helpt een reboot? Helpt het als je je router reset? (Misschien loopt de connectiepool in de router vol door een p2p-tool?)

Verwijderd

Topicstarter
Een andere browser werkt ook niet. Rebooten ook niet. Router kan ik niet resetten omdat die in de kamer van mijn buurvrouw staat(ik zit op kamers en we delen internet). Nu ik erover denk runde ik wel uTorrent op 't moment dat ie dit deed. Dus het zou inderdaad daaraan kunnen liggen.