PES 2010 - kan niet online spelen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Online probleem PES 10

Daarnaast heb ik het volgende probleem.
Ben al uren bezig door middel van google het probleem op te lossen, maar kom er niet uit.

Wanneer ik online wil gaan spelen krijg ik de volgende melding:

Kan niet versturen via UDP-poort 3658. Je moet mogelijk direct verbinden met internet of je netwerkapparaat of of routerinstellingen etc. aanpassen. Stel DMZ poortmapping NAT-tabel en andere routerinstellingen voor het PlayStation3 systeem in.

Heb een draadloze verbinding met mijn router Sitecom 54 G, gekoppeld aan modem Speed Touch 706.

Heb, volgens stappen op google gevonden, bij ''Geavanceerd Instellingen'' ''virtuele server'' gekozen. Daar stond de volgende info bij:

Virtuele server

De breedbandrouter kan als een virtuele server worden geconfigureerd om de toegangsservice van externe gebruikers, zoals het WEB of FTP op uw lokale site via publieke IP-adressen, automatisch om te leiden naar lokale servers met een persoonlijke IP-adressenconfiguratie. Met andere woorden, afhankelijk van het gevraagde service(TCP/UDP)-poortnummer, leidt de breedbandrouter de externe service-aanvraag om naar de juiste interne server (aanwezig op een van uw LAN's persoonlijke IP-adressen.

En dan kan ik de volgende punten invullen:

Bereik WAN-poort ----- 2 vakjes waar ik getallen in kan voeren.
Server IP-adres ----- ip adres vakjes waar ik in kan voeren.
Server poort-bereik ----- 2 vakjes waar ik getallen in kan voeren
Protocol ----- keuze uit UDP of TCP.
Inschakelen ------ kun je aanvinken.

Had de poortnummer 3658 en 5730 ingevuld, en mijn ip adres. Maar niks lijkt te lukken, wat ik ook doe.

Ben echt al uren bezig met van alles uitproberen maar ik weet het echt niet meer wat ik ermee moet. Hoop dat iemand me kan helpen. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-09 16:14

PromoX

Flying solo

Verwijderd schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 18:27:
Heb een draadloze verbinding met mijn router Sitecom 54 G, gekoppeld aan modem Speed Touch 706.
Is de Sitecom ook ingesteld als router? Dan moet je vziw ook de Speed Touch instellen dat het verkeer van daaruit naar de Sitecom gaat.

Eenvoudiger is het dan om de Sitecom (indien mogelijk) in te stellen als access point, zodat je enkel de speedtouch hoeft in te stellen.

And I'm the only one and I walk alone.