Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

XP Installatie blijft hangen in Setup

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
2

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2011 13:22 ]

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 00:06

Umbrah

The Incredible MapMan

Of dit op de goede locatie staat weet ik niet zeker, maar goed... toch maar een antwoord ondanks dat ik niet je b*tch ben en een schijthekel heb aan teksten zoals je laatste zin. Tevens is groeten hier overbodig, we hebben allemaal onze nicks links naast onze posts staan, en er is een optie om een signature in te vullen in je profiel.

Hardware/opstart problemen troubleshooter al doorgelopen (vooral het stukje over de memtest)?
Windows FAQ in het Windows forum al doorgekeken?

Andere manier van setup-pen al geprobeert? Ik noem bijvoorbeeld de klassieker "hang de harddisk in een andere PC, her-partitioneer hem naar één enkele 99% (hou 20MB vrij) FAT32 partitie, zet er een DOS-achtige op, en kopieer de hele i386-dir van de XP disk er naar toe, start vervolgens setup vanuit de DOS-achtige (bij voorkeur een MS-DOS 7-tak) door in de i386-dir het commando 'Winnt' uit te voeren. Uiteraard kun je XP setup ook los inladen door een DOS-prompt te genereren vanaf een Windows98-achtige CD.

Al geprobeert om een andere XP-CD te gebruiken/te maken? XPLite kan bijvoorbeeld heel wat van die F6-achtige drivers weglaten.

Misschien is er wel een probleem met het inlezen van de EULA in hogere-modus setup, die start nadat je drivers geladen zijn. Dit kan te maken hebben met alles hier boven.

Werken andere OS-en wel? LiveCD's van een van de 100-en-1 linuxen zijn leuke tests omdat ze geen install nodig hebben maar toch de PC's wel even in al hun vermogens testen.

Verwijderd

Topicstarter
Hey

Bedankt voor de reactie tevens heb ik een oude HDD er in geplaatst en hij werkt nou correct.

Daar naast ben ik zelf niet echt een fan van een MS doss tak zoals je dat zei en heb hier ook geen diskette's of cd's van ;)

Toch bedankt (Y)

Stephan

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:28
Tsja, je hebt een SATA hdd neem ik aan. Duik eens in je BIOS en kijk of je een optie ziet om de SATA mode op Legacy/Compatibility mode of iets dergelijks te zetten. Dat omdat Windows XP geen SATA ondersteunt.