Jongens, na veel geklungel doet mijn nieuwe computer het alleen bemerkte ik dat toen ik mijn catalyst drivers aan het installeren was dat hij niet mijn 4870 maar mijn onboard 3300 detecteerd... daarbij pikt hij geen videosignaal op van mijn videokaart (alleen wel van mijn onboard natuurlijk).. ik heb in mijn bios pci-e als primaire videokaart gezet en heb zelfs van bus gewisseld (van 16x naar 8x) maar ik krijg mijn videokaart gewoon niet te voorschijn.. ik heb verder 400w corsair (80+ certificaat) met een 6 pins naar mijn videokaart (fan draait wel gewoon)... windows 7, catalyst 9.1 en een asrock aod790GX/128M.. kan iemand een beginnende tweaker helpen?
Kan je die 3300 niet volledig uitschakelen in de BIOS?
Vind je de 4870 in apparaatbeheer (hoe dat ook heet in W7)?
Vind je de 4870 in apparaatbeheer (hoe dat ook heet in W7)?
Uuh, onboard videokaart uitschakelen in je bios?
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
De CX400 heeft maar één 6 pin aansluiting. Heb je ook de andere 6 pin aangesloten via een verloopstukje?
Misschien een rare vraag, maar heb je de DVI kabel wel op de 4870 aangesloten en niet op de onboard DVI poort?
Misschien een rare vraag, maar heb je de DVI kabel wel op de 4870 aangesloten en niet op de onboard DVI poort?
- nee ik heb maar 1 6 pin naar de 4870 gaan, is meer nodig gok je?Extorm schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 18:11:
De CX400 heeft maar één 6 pin aansluiting. Heb je ook de andere 6 pin aangesloten via een verloopstukje?
- snap je vraag niet helemaal maar heb de dvi geprobeert aan te sluiten op de 4870 (beide ports) maar kreeg 2x geen signaal op mijn scherm...
Ze raden niks voor niks een 500 watt voeding aan voor een HD4870. Zorg er voor dat beide 6 pin aansluiting op de videokaart gevult zijn anders werkt het sowieso niet.Verwijderd schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 18:14:
[...]
- nee ik heb maar 1 6 pin naar de 4870 gaan, is meer nodig gok je?
- snap je vraag niet helemaal maar heb de dvi geprobeert aan te sluiten op de 4870 (beide ports) maar kreeg 2x geen signaal op mijn scherm...
thanx, die extra 6 pins deed het em... zoals ik al zei: beginnend ;)!THE_FIREFOX schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 18:15:
[...]
Ze raden niks voor niks een 500 watt voeding aan voor een HD4870. Zorg er voor dat beide 6 pin aansluiting op de videokaart gevult zijn anders werkt het sowieso niet.
Je hebt je videokaart half aangesloten en verwacht dan dat ie werkt ?
Pagina: 1