Why Drink and Drive when you can Smoke and Fly!!!!!
geen idee, boeit het wat? kijk of je geheugen ook op 133mhz fsb draait, als het dat doet, dan heb je geluk gehad met je inkoop! Zo niet, dan maakt infineon ook 100 mhz geheugen!
lol
waarom zou infineon geen 100mhz geheugen maken ?
133mhz standaard bestaat pas 1 (2?) jaar en infineon denk ik toch wel een stuk langer.
dus ze zullen echt wel 100mhz geheugen hebben gemaakt. waarschijnlijk ook wel 66mhz en misschien zelfs nog wel simmetjes.
133mhz standaard bestaat pas 1 (2?) jaar en infineon denk ik toch wel een stuk langer.
dus ze zullen echt wel 100mhz geheugen hebben gemaakt. waarschijnlijk ook wel 66mhz en misschien zelfs nog wel simmetjes.
It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
Nou ik heb eindelijk mijn antwoord gevonden wat voor een ram ik heb het is namelijk pc125!!
well lekker wazig maar ja better dan pc100 toch?
well lekker wazig maar ja better dan pc100 toch?
pc100 en pc133 zijn alleen standaarden. dit betekend dat pc100 dus iig 100mhz haalt. er wordt niks over gezegd wat de max is.
als je 125mhz haalt is dat dus niet genoeg voor pc133 en wordt het verkocht als pc100 of pc66.
als je 125mhz haalt is dat dus niet genoeg voor pc133 en wordt het verkocht als pc100 of pc66.
It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
Ik denk dat je gelijk hebt want ik kan het namelijk niet combineeren met mijn pas aangeschafte 256mb infineon pc133 geheugenOp zondag 04 maart 2001 19:59 schreef cosmoOo het volgende:
pc100 en pc133 zijn alleen standaarden. dit betekend dat pc100 dus iig 100mhz haalt. er wordt niks over gezegd wat de max is.
anders zou het lekker zijn...maar het is wel trouwens sneller dan mijn nieuwe pc133 infineon geheugen!
Verwijderd
tuurlijk valt het wel te combineren, pc133 haalt 133, en haalt dus ook 100. Het kan alleen maar zo zijn dat het niet werkt als dat eerste reepje zwaar ge oc'ed is, of in iedergeval op dit moment op een hogere frequentie draait dan het tweede reepje kan.Op zondag 04 maart 2001 20:04 schreef misstickjoint het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk hebt want ik kan het namelijk niet combineeren met mijn pas aangeschafte 256mb infineon pc133 geheugen
anders zou het lekker zijn...maar het is wel trouwens sneller dan mijn nieuwe pc133 infineon geheugen!
nou ik heb ze inderdaad ge-oc'ed maar ik heb ze appart allemaal individueel geprobeerd met cassandra , en als ik ze alle drie reepjes erin doe dan blijft hij bij het opstarten al hangen in dos..na het geheugen testen.Op zondag 04 maart 2001 20:38 schreef The Rapier het volgende:
[..]
tuurlijk valt het wel te combineren, pc133 haalt 133, en haalt dus ook 100. Het kan alleen maar zo zijn dat het niet werkt als dat eerste reepje zwaar ge oc'ed is, of in iedergeval op dit moment op een hogere frequentie draait dan het tweede reepje kan.
het werkt op een gegeven moment wel maar als ik 3 minuten (als het niet eerder is) Quake dan blijft mijn hele systeem hangen, dus heb ik er ook niet veel aan.
Moet je maar een beter moederbord kopen 
Ja ja bij mij draait het wel lekker met merkeloos pc-133 geheugen wat ze verkochten als pc-100. HAHAHAHA
Ja ja bij mij draait het wel lekker met merkeloos pc-133 geheugen wat ze verkochten als pc-100. HAHAHAHA
nou mijn pc100 draait nog steeds sneller dan jou pc133Op zondag 04 maart 2001 20:52 schreef Albinoraptor het volgende:
Moet je maar een beter moederbord kopen
hahhaahha......
Ja kan wel zo zijn maar dan moet het wel draaien
HAHAHAHA, en mijne scores bij Sandra zijn nog altijd hoge 1,5x zo snel.
komt gewoon door je kut mobo anders kwam ik echt wel vet over jou scoreOp zondag 04 maart 2001 20:58 schreef Albinoraptor het volgende:
Ja kan wel zo zijn maar dan moet het wel draaienHAHAHAHA, en mijne scores bij Sandra zijn nog altijd hoge 1,5x zo snel.
Pagina: 1