Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Kebabkever
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-05-2024
Beste Tweakerts :)

Na lang speuren en contact te hebben gehad met ABN wou ik de volgende vraag aan jullie voorleggen. Al geruime tijd werk in nu met de nieuwe Identifier2 van de ABN.

Afbeeldingslocatie: http://www.abnamro.nl/nl/images/Generiek/Afbeeldingen/Diversen/prive/edentifier2.jpg

Door de software in combinatie met de USB aansluiting, is het niet meer nodig om de hele tijd een generieke code te moeten invoeren etc.

Nu was ik benieuwd of er iemand misschien iets weet waardoor dit apparaat ook werkt onder windows 7. Ik werk al geruime tijd met windows 7 X64. De vista X64 driver die wordt aangeboden werkt niet. Ook niet wanneer ik deze gebruik in compatibiliteitsmodus gebruik in Windows 7.

ABN geeft geen reactie. Ze zouden we vraag doorzetten naar hun technische afdeling maar tot nu toe nog geen response.

Ik snap dat Windows 7 voor de "gewone" consument pas net beschikbaar is, maar omdat veel fabrikanten al van te voren Windows 7 drivers hebben klaarstaan vind ik het wel apart dat dit bij een groot bedrijf als de ABN nog niet is gebeurd.

Alvast bedankt :)

Live by the drop