Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Buffalo
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-11 12:44
Sinds gisteren in het bezit van de Sennheiser MM200 Bluetooth stereo headset. Geweldige geluidskwaliteit, en daar ben ik dan ook zeer tevreden over.

Ik ging er ook vanuit dat ik de set kon gebruiken om naar de radio te luisteren op mijn HTC Touch Diamond, maar wat speurwerk op internet leert mij dat radio luisteren op een HTC TD alleen mogelijk is middels een USB headset, omdat deze ook als antenne dient.

Ik sloot gisteren dus de standaard HTC set ook aan. Ook de MM200 was nog aangesloten, en gek genoeg kon ik de toetsen van de MM200 wel gebruiken om de radio te stoppen, en om zenders te zoeken. Het geluid ging echter via de HTC set.

Mijn vraag is nu: Is er een soort workaround om toch radio via de Bluetooth heatset te luisteren? Ik vind het niet erg als bijvoorbeeld de HTC set aangesloten moet zijn, want radio luister ik alleen op mijn werk, en dan ligt mijn telefoon toch op mijn bureau.

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16:51

Grannd

da Granndest

Een echte workaround voor jou specifieke probleem zou ik niet weten, maar kan je niet bv via 3G of wifi (gezien je op je werk zit) internetradio luisteren?
Dan heb je niet een usb aangesloten kabel nodig als antenne, de meeste radiozenders kan je ook via internetradio beluisteren en die zal je ook met je headset kunnen luisteren.

• Buffalo
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-11 12:44
Grannd schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 12:59:
Een echte workaround voor jou specifieke probleem zou ik niet weten, maar kan je niet bv via 3G of wifi (gezien je op je werk zit) internetradio luisteren?
Dan heb je niet een usb aangesloten kabel nodig als antenne, de meeste radiozenders kan je ook via internetradio beluisteren en die zal je ook met je headset kunnen luisteren.
WiFi hebben wij niet op het werk. En ik heb geen data abbo. Dus via 3G gaat een beetje duur worden.