Ambience 2001:
het begon al met een vertraging van een half uur voordat de deuren open gingen.
Vervolgens lieten ze 1 voor 1 iedereen binnen (schoot dus nie _echt_ op), vet dringen in de rij tot gevolg, en dit terwijl er al meer dan 1600 man op de attenders list van ambience.nl stonden, kortom de organisatie had dit kunnen verwachten, als er maar plaats is voor 1000 man.
vervolgens waren er overal probelemen met het linken van de switches, heel vaak kon je alleen maar met de mensen communiceren op je eigen switch, zo was er aan onze tafel een glasvezel gebroken (die naar de andere switches liep) dit kwam doordat iedereen aan onze switch liep te frutten, omdat andere switches het weer niet deden etc.. het duurde een paar uur voordat hij gefixed was, en weer een paar uur voordat hij weer kapot was, etc
ook hadden ze net voordat het begon besloten de dousjes dicht te gooien, je kon dus niet doesjen, de slaapzaal was vol, zaterdag ochtend 6u ten minste, en als je wilde slapen moes je ergens in een overvolle collegezaal gaan liggen, de films die werden gedraaid crashten heel de tijd (divx + beamer) en er was geen verbinding met het internet
kortom de organisatie was KUT
erg jammer want ze hadden er iets veel mooiers van kunnen maken
vandaar dat ik zaterdag avond alweer zoiets had van, ik heb het wel gezien, ik ben toen met de hele clan rond 21:00 naar huis gegaan,
nog iets positiefs?
toch was het wel de moeite waard, ik was nog nooit op een zo'n grote lan geweest en ik heb ontiegelijk veel lopen downen want echt alles was er(divx/mp3/warez/pr0n), ik ben dus ook met een volle schijf naar huis gegaan

over netwerksnelheden had ik ook nix te klagen, de meeste divx'jes en proggies vlogen met 400+kB/sec m'n pc binnen..