Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Van de zomer was ik in Italië, ontzettend leuk... ook fijn als je een betrouwbaar mobieltje hebt waarmee je het thuisfront kan bereiken. Bij mij was dat dus niet het geval, want in Firenze viel mijn Nokia 6233 spontaan uit. Dit heb ik vaker gehad, dat het scherm wit wordt en plotseling start ie opnieuw op, duurde 5 minuten maar kwam sporadisch voor en was nooit tijdens een gesprek ofzo. Dit keer hetzelfde geval, scherm wordt wit maar dit keer valt ie uit en gaat de telefoon dus niet meer aan. Echt ontzettend vervelend.

Als ik hem probeer aan te zetten dan gaat ie aan, laat ie de vriendelijke handdruk van Nokia even zien en dan wordt het scherm wit. het batterijtje verschijnt afentoe in beeld, en als dat het geval is en ik druk op een toets hoor ik het toetsgeluidje, maar dan valt het batterijtje weer weg en hoor ik niks. Dit duurt een minuut of 2 en dan valt ie weer uit. Batterij heb ik al opgeladen maar maakt geen verschil, aan het stroom hangen ook niet.

Ik vind het best zonde dat ik hem niet meer kan gebruiken want ik gebruik nu mijn oude samsung, maar die is al helemaal vervelend. Dus heeft iemand hier wellicht een oplossing voor? Garantie heb ik helaas niet meer.

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Misschien toch even langs een Nokia Service Centre gaan. Deze kunnen meestal de firmware herflashen, wat soms wel een oplossing kan bieden. Mijn zus haar Nokia bleef, buiten garantie, heel de tijd hangen op het proberen te verzenden van een MMS. In het lokale Nokia Service Centre hebben ze hem geflasht naar nieuwere firmware, gereset, en het probleem was opgelost :)