Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Tooltje voor pop-ups bij bepaalde taken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben op zoek naar een klein tooltje waarmee ik op bepaalde dagen taken kan plannen, bijvoorbeeld scan de pc, maar ik heb geen interesse in een ganse agenda zoals pakweg sunbird van mozilla. Ik wil gewoon een tooltje dat op een bepaalde datum en uur een pop-up weergeeft van doe dit nu (en dat dus waarschijnlijk simpleweg in de system tray draait en bij het opstarten van windows ook opstart)...
Ik heb een beetje gegoogled, maar het enige dat ik vind zijn complete agenda's met veel te veel functies (of ik google verkeerde termen).
Het liefst van al natuurlijk freeware (aangezien het slechts een heel klein programmatje moet zijn en ik daar dus niet echt veel voor voel om daar geld voor neer te tellen).
Moest er een simpele manier zijn om dit met scripts te doen, is dit ook goed, maar geef dan wel liefst een link of voorbeeld naar een site hoe dit moet gedaan worden, want ik heb zelfs nog nooit een scriptje geschreven...

Bedankt,
Sam

• Beuzelarij
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Als je enkel een melding wilt krijgen van "doe dit of dat", dan is dit wellicht iets: Multi Reminders

Moeten taken automatisch worden uitgevoerd zoek dan naar "schedulers". Misschien staat hier dan iets tussen.

Verwijderd

Topicstarter
Nee, taken moeten niet automatisch worden uitgevoerd want ik heb het over allemaal verschillende dingen...
Tenzij mijn laptop natuurlijk ook de vuilzakken zou kunnen buiten zetten, dat zou natuurlijk wel handig zijn :P

edit: ik heb het gedownload en wat getest en het is idd exact wat ik nodig had, bedankt...

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2009 12:40 ]