Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Dataverbruik webcam MSN Messenger

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Mensen,

Ik zit voor een half jaar in Australie en ze kennen hier heen onbeperkt internet. Om ervoor
te zorgen dat ik niet te snel door mijn data limiet heen ga, vroeg ik mij af hoeveel
data ik verbruik als ik de webcam aan heb en de andere partij ook tijdens een msn messenger gesprek??. Het is gewoon het standaard formaat. (volgens mij is dat 480 x 640)

Zou iemand mij kunnen inlichten??

MVG

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2009 09:42 ]

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Laat wat bandbreedte monitor software meelopen dan weet je het zo.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• vriesdude
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-11 16:22
Beste manier om hier achter te komen lijkt me om het even te meten met een programma zoals DU-meter

/dev/null

Verwijderd

Topicstarter
Fantastisch, dank jullie wel hier kan ik wat mee! thnx!

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Als het datalimieten zijn zoals in België, dan zal je er wel niet zo snel doorheen zitten, tenzij je van plan bent om een sterk (illegaal) downloadgedrag voort te zetten in Australië ;)

Verwijderd

Topicstarter
Was het niet van plan haha... Maar ik heb het progje geinstalleerd en ik kom op het volgende uit:

250 kbps

Maar wat zou dat nou betekenen in MB's als ik een half uur aan het chatten ben??

• Wolly
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 10:10:
Was het niet van plan haha... Maar ik heb het progje geinstalleerd en ik kom op het volgende uit:

250 kbps

Maar wat zou dat nou betekenen in MB's als ik een half uur aan het chatten ben??
Dat reken je zo uit.

250 * 60 seconden * 30 minuten = 450.000 bits

Er gaan 8 bits in 1 byte, dus je verkeer in een half uur : 450.000 / 8 = 56,2 MB
450.000 / 8

• vriesdude
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-11 16:22
Verwijderd schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 10:10:

250 kbps

Wat je beter kunt doen is een half uurtje alleen MSN + webcam gebruiken en dan bij Totals & reports kijken naar het totaal verbruik.

Afbeeldingslocatie: http://www.dumeter.com/images/screenshots/dumeter4/totals.gif

/dev/null

Verwijderd

Topicstarter
Dank jullie wel, ik ga er mee aande slag, en hoop dat ik binnen me 30gig per maand blijf :O

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

30 GB is toch nog best veel? Dat had ik vroeger inclusief downloads (nu is het wel flink gestegen omdat ik bijna geen tv meer kijk via de omroepen)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Verwijderd

Topicstarter
Dat is alleen best veel aangezien ik in een gedeeld appartement woon met 5 andere die ook een laptop hebben word het 5gb per maand per persoon! Ik heb het idee dat ik gemiddeld veeeel minder verbruik dan die andere;) Dus daar wil ik ff achter zien te komen
Pagina: 1