Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
kick
Geldklopperij.Gunner schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 09:18:
Hoe kan dit?
Dus ja, de reinste onzin bij Dell.
Heel vaag dat die melding niet komt als je voor W7 HP 64-bit NL kiest. (ik heb net de stappen even doorlopen).
Ik zou gewoon morgen even bellen, en vragen hoe dat zit.
Ben wel benieuwd naar het antwoord.
Ik zou gewoon morgen even bellen, en vragen hoe dat zit.
Ben wel benieuwd naar het antwoord.
Verwijderd
Vaak zijn dat databasevelden die niet helemaal correct zijn ingevuld. Gewoon een menselijke fout. ik denk niet dat dell dit doet om je een betere cpu te laten kiezen. Heb hetzelfde ooit eens gehad met een usbmuis die niet compatibel zou zijn met de cpu
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2009 16:23 ]
De accountmanager kwam bij mijn sales-collega zonder weet te hebben van dit topic met de melding terug dat de door mij gekozen opstelling niet compatible zou zijn. Ik betwistte dat tegenover mijn collega maar heb alsnog gekozen voor de Inspirion met E7400-cpu en Windows 7 Professional 64 bit.
Maakt me verder niet uit, maar technisch gezien geloof ik ook niets van het verhaal van Dell. Ik draai Windows 7 Professional inmiddels al op een veel oudere HP Workstation, zonder enig probleem.
Maakt me verder niet uit, maar technisch gezien geloof ik ook niets van het verhaal van Dell. Ik draai Windows 7 Professional inmiddels al op een veel oudere HP Workstation, zonder enig probleem.
Pagina: 1