Toon posts:

Harde schijf die uit zichzelf vol loopt

Pagina: 1
Acties:
  • 416 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik heb weer een probleem.

Mijn harde schijf loopt uit zich zelf vol. Ik heb geen idee met wat want ik kan het niet achterhalen. Ik heb treesize al gedaan. En daar staat dat het ik maximaal iets van 83 gb in beslag heb voor alles wat ik gebruik maar ik miss dan nog zoiets van 40 gigabyte. Ik weet dat er wat op gaat aan sluimer bestanden maar zoveel?

Enig idee wat het kan zijn?

Met vriendelijke groeten

Langedwerg

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22-01 15:44
Heb je ook aanstaan dat je hidden files en folders kan zien?

Zo niet dan zou ik dat even aanzetten en dan nog een keer controleren.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb alleen een probleempje op xp wist ik het wel maar op vista weet ik het niet hoe ik het aan moet zetten.

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22-01 15:44
Control Panel > Folder Options > View tab > en zet "Show hidden files, folders and drives" aan

Verwijderd

Topicstarter
Blijkbaar stond het al aan. En dus is het nog steeds hetzelfde.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 01:07:
Blijkbaar stond het al aan. En dus is het nog steeds hetzelfde.
Ik gebruik hiervoor zelf altijd de oude versie van SpaceMonger.

Misschien heb je daar wat aan: http://www.sixty-five.cc/sm/v1x.php

Verwijderd

Systeem herstel toevallig aan?

Elk treesize programma kan namelijk niet in de system volume information folder kijken.

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat ik het opgelost heb. Heb geformateerd lijkt tot nu toe goed.
In ieder geval bedankt voor jullie hulp.

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:10

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Aller eerst dit topic staat in het verkeerde forum, dit is meer iets voor het subforum Windows Clients, maa gezien de start post en het gebrek aan inzet ga ik het topic ook niet verhuizen.

Wel wil ik de TS het volgende meegeven, dat je nu alles geformateerd hebt en opnieuw geinstalleerd zal een oplossing van tijdelijk aard zijn. Windows Vista neemt namelijk ook hardeschijf ruimte in voor prefetching en systeem herstel. Deze dats kun je zelf niet zomaar zichtbaar maken, maar zal altijd een bepaalde percentage van jouw hardeschijf in beslag nemen. Dit is hier op GoT al wel veel vaker bespreken, dus raad ik je eens aan de search te gebruiken.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.