Toon posts:

Kan ik met mijn fancontroller ook niet PWM fans aansturen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
In verband met een nieuwe kast (Coolermaster ATCS 840) en wat nieuwe fans en een fancontroller (Scythe Kaze Master Ace 5.25" Zwart) vraag ik me af of ik speciale PWM fans nodig heb of niet. Ik kom er niet uit :(

Nou is de vraag of ik 3 van deze fans (be quiet! Silent Wings USC, 120mm) of 3 Scythe Kama Flex 120mm 1900rpm kan kopen met deze fancontroller (en dus dat de rpm veranderbaar is :P ) of dat ik andere fans nodig heb. Btw, stel dat ik deze fans kan gebruiken, welke zal ik nemen, scythe of be quiet!?

Alvast bedankt!

Excuses als er al zo'n topic is, ik kon hem niet vinden (en ja, ik heb de search gebruikt O-) )

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-01 16:25
Ja je kunt alles aansluiten.
Fans worden aangestuurd door pwm of door de stroom te regelen, de fans zijn allemaal hetzelfde.
Bij pwm kunnen er bijgeluiden uit de fans komen, ik dacht ergens een lijst gezien te hebben met fans die dit minder hebben, maar weet alleen niet meer waar de ik die lijst gezien heb.

Verwijderd

Topicstarter
Dus ik kan deze fans gewoon aansluiten, opluchting hier. Bedankt voor de snelle reactie! :) Blijft de vraag nog over welke fan het beste is O-)