Toon posts:

Werkt radio van PCTV pro onder win 2000?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Werkt de radio-applicatie van de PCTV pro onder Windows 2000?

Anders ga ik denk ik toch maar een Hauppauge halen. Aangezien dan de 2 pluspunten van de PCTV pro t.o.v. de Wintv-radio, nl. betere radiosoftware en video-editing software niet onder windows 2000 werken.

Verwijderd

Topicstarter
niemand?

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 27-08 14:57
Ja, bij mij wel althans...:)

• Tony Vroon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Ik ben van plan PCTV Pro te halen, heb nu Rave. Wil alleen ff van jullie weten of die Pro beter afgeschermd is, geluid van Rave is niet alleen mono maar kwalitatief gewoon kut omdat ik m'n harddisk en alles erin hoor als ik 't volume wat opschroef en de koptelefoon op heb :(.
Verder laat 'ie Win2K heel soms hangen en dat irriteert me ook wel es.
Welke is beter? Hauppage of PCTV Pro?

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

Verwijderd

Ik heb ook een PCTV Rave.
Het werkt onder win2k bij mij.
Maar daar is dan ook alles mee gezegt.

K heb het ID dat die dingen Van Haupagge beter zijn.

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
NIET KOPEN DIE SHIT
heb er veel problemen mee gehad, kooop beter een iets duurdere, dan heb je ten minste wat!

• HaZee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-08 19:22
Ik ben een zeer tevreden gebruiker van de PCTV-Pro, onder Win2K. Maar ik moet wel zeggen, dat het BEWERKEN van opgenomen stukjes TV (of video) nog niet gaat onder Win2K, omdat die software nog niet af is (de zogenaamde "Studio-software").

De eerste beta's zijn er al en er is heel erg veel ondersteuning van andere gebruikers, via het forum van de internationale site ( http://webboard.pinnaclesys.com/read_forums.asp?WebboardID=1&SectionID=13&lng=1 )

Meer info: www.pinnaclesys.de/du
Pagina: 1