Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
sinds kort geleden heb ik een sony ericsson xperia x1 gekocht twee dagen later heb ik hem laten vallen waardoor ik geen beeld meer had men telefoon ging nog wel aan hij trilde als je hem aanzette

ik heb toen bij een telefoonzaak gevraagd wat er kapot kon zijn ze zijden dat ik een nieuwe beeldscherm in moest laten zetten maar dat hielp ook niet toen :( zijden ze dat ik een data flex kabel moest kopen dat heb ik ook gedaan maar ook weer geen beeld :'( hij trilt wel maar geen beeld

weet iemand waar dit aan kan liggen ook als ik hem aansluit op mijn pc pakt hem niet ( onbekend apparaat)

als je weet waar dit aan licht stuur mij aub een mailtje :) :) :) :) :)

groeten mo...

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-11 02:35
Je hebt hulp nodig maar geen raad :?

Garantie er nog op? Dan zou ik het gewoon via een RMA af laten handelen.

Rod: Nu slaat mijn reactie natuurlijk helemaal nergens meer op. Topictitel was iig: Ik heb hulp nodig geen raad.

[ Voor 34% gewijzigd door RedHat op 30-10-2009 20:22 ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
lakka89, allereerst, welkom op GoT :)

Even een aantal huishoudelijke mededeling alvorens ik inhoudelijk op je probleem inga:
1. In Telecommunicatie verdelen we de telefoons onder op basis van besturingssysteem; de jouwe draait Windows Mobile, en hoort daarom in Windows Based Mobiles & PDA's. Ik verplaats je topic daar dus even heen :) Daarbij pas ik je titel ook even aan zodat meteen duidelijk is wat het probleem is. Wel zo handig.

2. We sturen elkaar hier geen mailtjes. Communicatie gaat via het forum. Daar is nu juist het forum voor ;)

3. Zou je ietwat meer gebruik kunnen maken van spelling en interpunctie? Je tekst is zo moeilijk leesbaar en dat is natuurlijk niet handig als je ons iets duidelijk wilt maken.

Nu, inhoudelijk... als je hem hebt laten vallen kan er van alles stuk zijn. Het scherm hoeft niet per se stuk te zijn, maar het kan ook de interne elektronica zijn die het scherm aanstuurt. Heb je zelf ook nog iets geprobeerd om het probleem op te lossen? Het is handig om even zelf op zoek te gaan naar wat het probleem zou kunnen zijn, aangezien telefoonzaken vaak niet de meest behulpzame zijn. In ieder geval is het goed mogelijk dat er gewoon iets stuk gaat. Helaas valt dit onder user abuse en heb je dus geen garantie. Het beeld-probleem lijkt me in ieder geval hardwarematige schade te zijn die je niet zo kunt repareren.