Wiki aanpassingen

Pagina: 1
Acties:
  • 166 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mars.1989
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-11-2021
Beste,

Ik ben net nieuw hier.. Ik weet niet of de topic hier goed staat.. Maar ik wil graag een edit tool hebben om een wiki makkelijker en beter te kunnen aanpassen. Graag zou ik de opmaak willen veranderen en een aantal youtube filmpjes willen implementeren.

Is dit mogelijk? Zo ja, welke tool is hier handig voor en hoe werkt dit?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:22

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Hoi :w. Nee, je topic staat niet op de goede plek. Ja, dat bestaat, dat heet zelf schrijven. Basiskennis van HTML en CSS is een vereiste, javascript een pre. Men begint met het volgen van tutorials, die zijn bij bosjes te vinden op het internet.

[ Voor 47% gewijzigd door MueR op 30-10-2009 17:04 ]

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoozer
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08 17:53

Yoozer

minimoog

Video's : embed youtube video in mediawiki op Google en hop: http://andheblogs.andyrus...iki-the-other-holy-grail/

Opmaak : CSS, dus http://www.w3schools.com/css/

Handige tool: een text-editor zoals de rest van de planeet dat ook doet. http://www.flos-freeware.ch/notepad2.html

Kijk waar wat staat, pas het aan, ga experimenteren, en beschouw je eerste poging vooral niet als iets heiligs; de kans zit er dik in dat je 'm eerst 3 keer mag wegsmijten. Ga dus ook geen kostbare inhoud toevoegen zolang je je nog niet thuis voelt.

[ Voor 49% gewijzigd door Yoozer op 30-10-2009 17:09 ]

teveel zooi, te weinig tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Beste mars.1989 en welkom op GoT. :) Helaas voldoet je topic niet helemaal aan de verwachtingen die we hier van topicstarts hebben; ik zal proberen uit te leggen waarom.

Allereerst zijn scriptrequests niet toegestaan in de Devschuur. We praten hier over het zelf maken van software, en het is niet de bedoeling dat we je gaan helpen bij het zoeken van tools; daar is Google veel beter in. ;)

Daarnaast geef je niet eens aan wat je nou eigenlijk precies zoekt. Zoek je nou een tool om een externe wiki aan te kunnen passen? Zoek je een tool die alleen code genereert die je in een random wiki kan posten? Zoek je een script dat je op je eigen wiki kan implementeren? In de eerste twee gevallen zou je eventueel een nieuw topic kunnen proberen in Client Software Algemeen, maar ook daar zien ze graag wat meer uitleg over je eisen/situatie en wat het al is dat je zelf gevonden/geprobeerd hebt. Zie ook de Quickstart.

Dit topic zal ik verder op slot doen maar zoals gezegd zou je dus afhankelijk van je échte vraag een nieuw topic kunnen openen in CSA.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.