• Frozen-Bullet
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 15-02 18:18
Ik ben sinds gister in het bezit van een samsung 2333HD (de nieuwere versie met DVB-C tuner) alleen zit ik met een probleempje.. Er treedt namelijk nogal wat ghosting op (zowel in windows zelf als in spellen).. Aangezien bijna niemand anders (met dit scherm) dit probleem heeft vind ik dit nogal raar. Ik heb daarentegen al allerlei dingen geprobeerd.. (VGA, DVI, HDMI (laptop), instellingen videokaart en TV zelf) Heb ook al de drivers van de site geinstalleerd, maar dit mocht allemaal niet baten..
Ik heb nog de mogelijkheid om de tv/monitor terug te sturen.. Zou ik dit gewoon doen en kijken of het ghosting probleem bij de volgende er niet is?

Alvast bedankt..

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-02 11:00
Misschien kan je ff naar de winkel bellen en vragen of ze er daar eentje hebben staan zodat je die ff kunt bekijken?

Je hebt natuurlijk de native reso gepakt en de scherpte niet te hoog gezet? Zit er een pc en gamemode op?

• Frozen-Bullet
Het is een webshop, dus bekijken gaat wat moeilijk.. (Ze doen wel makkelijk over terugnemen en een nieuwe opsturen..)
Gewoon 1920x1080 ingesteld ja, en scherpte rond de 50 vd 100.. Naar mijn weten zaten er alleen bepaalde kleurprofiles op..

Update:
Nog steeds geen verbetering.. Iemand nog suggesties wat te proberen? (of terugsturen naar samsung ter reparatie?)

[ Voor 20% gewijzigd door Frozen-Bullet op 31-10-2009 14:13 ]

• Frozen-Bullet
Sorry voor de dubbelpost, maar ik zit nog steeds met hetzelfde probleem.. Heb ondertussen een nieuwe monitor ontvangen, maar ook hier nog steeds ghosting/blurring.. Ik denk dus dat het aan de instellingen van mijn videokaart, of monitor ligt.. (ATI HD4850 512mb)
Iemand ervaring met ghosting en verschillende instellingen?

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-02 11:00
Bij het kijken van HD of gamess op zo'n hoge resolutie is een scherpte van 50% echt veels te hoog!
Zet deze op 0-10% en het beeld zal echt verbeteren.

Of de blur weggaat is de vraag.