Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

upgraden??

Pagina: 1
Acties:
  • 139 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste leden,

ik heb 3 maanden een nieuwe pc aangeschaft, het is precies hetzelfde wat je hier te zien zal krijgen:
http://www.computerland.nl/ProductDetails.aspx?en=NS00673692
Alleen is de behuizen van een cooler master,
echter vroeg ik me af, welke dingen ik nog beter kon maken, zoals ik heb maar 2 slotjes erop en wil der graag minimaal 4 slotjes op hebben, dus dan heb ik een nieuwe moederbord nodig, maar wil ook een betere videokaart hebben.
Tot nu toe vind ik de processor nog wel te doen.
Ik heb wel spijt dat ik die computer gekocht hebt, vooral omdat ik met dat prijs een betere computer kon kopen.
Maar nu mijn vraag aan jullie, welk moederbord en videokaart zou ik erbij kunnen aanschaffen??

• BGB4rn
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 26-11 11:10

BGB4rn

ductape en tie-wraps FTW !

2 slotjes ? 4 slotjes ? hoe bedoel je ? door hier onder heb ik m door :+

En wat is de reden dat je wil gaan upgraden ?, als je cpu te traag is heeft het weinig nut om een nieuwe graka te kopen bijvoorbeeld, wil je er mee gamen, zo ja welke games op welke instelling ?

Wees even iets duidelijker met je wensen dan komen we er wel uit. :)

[ Voor 6% gewijzigd door BGB4rn op 30-10-2009 09:54 ]

Signature

Verwijderd

Waarom zou je per se 4 "slotjes" voor je geheugen willen hebben? Als er 4 GB in zit zou ik me daar voorlopig nog niet druk om maken en gewoon een knappe videokaart erin zetten. Dan hoef je alleen nog maar te kijken of je voeding dat gaat redden.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb 2 geheugenslotjes erop, en dus kan ik er maximaal 4 gb op aansluiten, denk ik, en wil echter rond de 6 gb erop hebben.(hoewel het niet echt een probleem is, maar dan is me computer nog sneller)
Het is niet dat mijn computer traag is, echter vroeg ik me af welke dingen ik erbij kan zetten om het wat sneller te maken, en ik kijk meer films, muziek luisteren(youtube) zulke dingen.
En welke videokaart zou ik erbij kunnen kopen, wil max150 euro uitgeven.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2009 09:56 ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Neem [UG] Upgrade Guide topicoverzicht eens door om wat upgradeadviezen in te winnen.
Sowieso is het zo dat een moederbord en videokaart iets is dat je prima kunt uitzoeken op basis van de eisen en wensen die je eraan stelt. Doe dat eerst eens en kijk welke borden aan je eisen voldoen. Vervolgens kun je op zoek gaan naar reviews en benchmarks en kijken welk mobo het beste is voor jou.
Dit topic gaat in elk geval op slot, omdat dit soort 'wat moet ik kopen'topics hier niet de bedoeling zijn. Mocht je nog tegen zeer specifieke problemen aanlopen kun je natuurlijk een nieuw topic openen, maar geef daarin wel precies aan wat je hebt gedaan en waar je nog tegenaanloopt :)

Dit topic is gesloten.