Vodafone 360; Social networking expierence

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-09 14:32

Flappiewappie

Hier nog meer

Topicstarter
Wat is Vodafone360?

Een adresboek voor al je contacten van je telefoon, Facebook, Windows Live en Google. Een plaats om de status-updates te krijgen en in contact blijven met je vrienden. En een breed scala van Apps, games en muziek voor u om te genieten. Alles in een ervaring, toegankelijk vanaf uw telefoon, PC en Mac.

Met welke telefoons?

De Vodafone 360 Samsung H1 en M1 leveren de ultieme Vodafone 360 ervaring. Het geweldige touchscreen op beide toestellen met 16 miljoen kleuren heeft een unieke 3D interface met geïntegreerde gps, push e-mail, audio- en video-afspeelmogelijkheden, tot 10 uur gesprekstijd en nog veel meer.

Afbeeldingslocatie: http://www.vodafone.nl/shop/images/catalog_images/device_images/large/360SAM_H1Zwart_l.png

Afbeeldingslocatie: http://www.vodafone.nl/shop/images/catalog_images/device_images/large/SAM360M_White_lCS.png

Tevens zal er voor een scala aan huidige telefoos de Vodafone360 software gelanceerd worden (Symbian e.d.)

Breng al je contacten samen in één adresboek.

Afbeeldingslocatie: http://info.vodafone360.com/Images/nl/addressbook_feature1.jpg

Al je contacten van je telefoon, e-mail, chat en sociale netwerken in één adresboek dat je altijd kunt bereiken met je telefoon, pc of Mac. Dus een automatische back up van je contacten, en integratie van al je netwerken. Als je iemand op facebook als vriend hebt, heb je dus ook meteen zijn telefoonnummer/email adres/gewone adres.

Verdere mogelijkheden tot communcatie; chatten via alle bekende chat diensten. En uiteraard SMS-en en bellen.

Afbeeldingslocatie: http://info.vodafone360.com/Images/nl/locatefriends_feature2.jpg

Met maps heb je een volwaardige navigatie pakket in je zak. Label je favoriete plaatsen en deel die met kenissen. Zo weet iedereen waar hij of zij moet zijn.

Organiseer en deel je foto's.

Afbeeldingslocatie: http://info.vodafone360.com/Images/nl/taketagshare_feature2.jpg

Maak een foto met je Vodafone 360 telefoon en de afbeelding wordt automatisch geupload naar je eigen album op 360.com; datum, tijd en locatie worden automatisch toegevoegd. Het eventuele delen van de foto doe je achteraf.

Je blijft op de hoogte van de status van je vrienden.

Afbeeldingslocatie: http://info.vodafone360.com/Images/nl/statusupdates_feature1.jpg

Via status ontvang je updates van al je sociale netwerken; weet wat je vrienden doen en laat ze weten wat je eigen plannen zijn.

Automatische back-ups en updates van je contacten.

Vodafone 360 houdt je contactgegevens veilig, privé en up-to-date. Ze zijn altijd bereikbaar vanaf je mobiel, pc of Mac.

Apps, Games en Muziek op één plek

Afbeeldingslocatie: http://info.vodafone360.com/Images/nl/buygamesapps_feature1.jpg

Zoek, ontdek en download de nieuwste Apps, games, muziek en video's in de Shop. Maak je eigen profiel aan zodat je alleen aanbevelingen krijgt die jij interessant vindt. Bekijk waarderingen van andere gebruikers en laat zelf een beoordeling achter.

Geniet van je favoriete muziek

Afbeeldingslocatie: http://info.vodafone360.com/Images/nl/music_feature1.jpg

Geniet van muziek op de Vodafone 360 telefoons. Luister naar samples en download nummers direct op je telefoon. Of neem een abonnement op onze onbeperkte Muziek service en download zoveel nummers als je wilt. De Muziek Shop bevat meer dan één miljoen nummers.

Richt je eigen homepage in

Afbeeldingslocatie: http://info.vodafone360.com/Images/nl/personalise_feature1.jpg

My Web is jouw eigen homepage die je zelf kunt aanpassen met alles wat jou interesseert. Creëer links naar je favoriete websites en voeg gadgets toe. De homepage kun je aanpassen en bekijken vanaf je mobiel, pc of Mac.

Privacy-instellingen

Afbeeldingslocatie: http://info.vodafone360.com/Images/nl/manageprivacy_feature1.jpg

Vodafone 360 draait om het delen van gegevens, maar je hebt altijd zelf de controle over de privacy-instellingen. Jij bepaalt wie jouw contacten, foto's, locatie en online status kunnen zien.

Kosten

De nieuwe applicaties van Vodafone geven een geweldige internetervaring maar maken continu gebruik van een dataverbinding. Dat kan tot hoge kosten voor datagebruik leiden. Om dat te vermijden adviseren we je een Zorgeloos Internet BloX voor € 9,50 per maand te nemen. Zo houd je de kosten beperkt en geniet je zorgeloos van mobiel internet.

Features van Vodafone360

Actieve synchronisatie;
  • Telefoonboek
  • Email
  • Status updates
  • "Duwtje" voor locatie
  • Geintegreerde Shops/services
  • Downloaden van applicaties; geen registratie nodig. Eventuele betaalde app's gaan via de telefoonfactuur.
  • Muziek downloads; eventueel abonnement met vast bedrag voor onbeperkte downloads.
  • Geintegreerde Navigatie met gesproken begeleiding en up-to-date kaarten.
Maar het belangrijkste is dus dat alles geintegreerd is in een pakket, zoals je bij de iPhone/Magic nog met 2 partijen te maken hebt, heb je hier dus alles compleet en weinig tot geen omkijken ernaar. Tevens heb je dus via de computer altijd toegang tot je gegevens en kan je alles on-the-fly synchroniseren.

Registreren kan je hier doen (alle providers/alle telefoons; mogelijkheden zullen verschillen)

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie

Flappiewappie

Hier nog meer

Topicstarter
Persoonlijk heb ik tijdens een workshop mee mogen kijken. Het product ziet er zeer gelikt uit. Niet de stotterende menus en gebruikers ervaring wat je in eerste instantie als kritische gebruiker zou verwachten. Maar echt een alles in een product.

Ik zal zo spoedig mogelijk een review proberen te plaatsen.

Meer info kun je vinden op;

www.360.com
http://www.techzine.nl/ni...gen-uit-in-nederland.html

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

progje moet gwn te downe zijn voor winmobile toch?

wil t wel eens op mn htc hd proberen... lijkt me wel nice :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meh, wanneer krijgen telco's eens door dat mensen niet op dit soort rommel zitten te wachten? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Heb zelf nu de Samsung H1 icm 360 een paar dagen in gebruik. Het idee is goed de uitwerking nog niet helemaal. Het toestel zelf is snel en syncen gaat erg goed maar een eigen account aanmaken voor e-mails is niet mogelijk nog en daarnaast zijn er nog een paar andere bugs. Het menu van de H1 is overigens erg onoverzichtelijk van t toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie

Flappiewappie

Hier nog meer

Topicstarter
DaannO schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 20:32:
Heb zelf nu de Samsung H1 icm 360 een paar dagen in gebruik. Het idee is goed de uitwerking nog niet helemaal. Het toestel zelf is snel en syncen gaat erg goed maar een eigen account aanmaken voor e-mails is niet mogelijk nog en daarnaast zijn er nog een paar andere bugs. Het menu van de H1 is overigens erg onoverzichtelijk van t toestel.
Als je het menu onoverzichtelijk vind kan je ook 2x op de knoppen onderaan drukken; krijg je het meteen in lijst vorm.

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie

Flappiewappie

Hier nog meer

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 20:29:
Meh, wanneer krijgen telco's eens door dat mensen niet op dit soort rommel zitten te wachten? :')
Jij daar niet op zit te wachten.

Met alle respect maar heb je het toestel al in je handen gehad? Het werkt echt goed hoor.

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-08 02:05

freddyathlon

McLaren Mercedes

Verwijderd schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 16:33:
progje moet gwn te downe zijn voor winmobile toch?

wil t wel eens op mn htc hd proberen... lijkt me wel nice :)
Klopt, maar niet de volledige VF 360 beleving zoals ie bedoeld is...

De volledige beleving heb je op een Samsung H1 of M1 momenteel, de 360-toestellen bij uitstek momenteel.
Op je HTC heb je waarschijnlijk alleen People, dus synchronisatie van adresboek...

Bij je aanmelding selecteer je je toestel en dan krijg je een link met download van de programmaatjes die voor jouw toestel geschikt zijn...

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanValentijn
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 06-06-2023
ik heb gisteren een poosje met de H1 gespeeld en het werkt idd verbazend lekker en stottervrij. Ik zou er bijna een samsung door willen kopen (ik liep de vodafoneshop binnen voor een Hero).

MBA 13' | EEE pad Transformer | Sony NEX - C3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

Waar blijven de reacties van mensen die een H1 hebben gekocht afgelopen dagen?

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-10 19:34

RaJitsu

B.S.U.R.

Er zijn een paar mensen die gemeld hebben er een te kopen. Maar die zijn kennelijk afgehaakt?
De Samsung H1 lijkt mij wel een aardig toestel. Maar ik heb geen zin om allerlei diensten door mijn strot geduwd te krijgen die ik nooit gebruik (heb persoonlijk een hekel aan social community sites). Ook meen ik gelezen te hebben dat het open karakter van LiMo ernstig beperkt is door Vodafone.

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:54
RaJitsu schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 17:55:
Er zijn een paar mensen die gemeld hebben er een te kopen. Maar die zijn kennelijk afgehaakt?
De Samsung H1 lijkt mij wel een aardig toestel. Maar ik heb geen zin om allerlei diensten door mijn strot geduwd te krijgen die ik nooit gebruik (heb persoonlijk een hekel aan social community sites). Ook meen ik gelezen te hebben dat het open karakter van LiMo ernstig beperkt is door Vodafone.
Als je een hekel hebt aan community sites hoor je niet tot de doelgroep....

Verder ben ik ook wel benieuwd naar ervaringen..

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu

RaJitsu

B.S.U.R.

Prulleman schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 00:19:
[...]

Als je een hekel hebt aan community sites hoor je niet tot de doelgroep....

Verder ben ik ook wel benieuwd naar ervaringen..
Ik zeg/suggereer nergens dat ik me daartoe reken. Maar ik kan toch benieuwd zijn naar de ervaringen? Maar boven alles vind ik het jammer dat de H1 geen optie voor me zal zijn....

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Wat voor mail hebben ze het dan over? Kan je naar elke pop3/imap server connecten of alleen naar een server van vodafone?

Het klinkt een beetje als een abonnement met beperkt internet (alleen door vodafone geselecteerde diensten?)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Verwijderd

Ik heb hem vandaag gehaald. Het eerste dat opvalt is het gebrek aan handleiding oid. Deze is wel op internet te vinden. Ik ben nog niet heel lang bezig geweest, maar vooralsnog heb ik nog niet uit kunnen vinden hoe ik muziek van mijn computer naar mn 360 H1 kan overzetten. Iemand hier ervaring mee?

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:54
\onzin laat maar, beter leren lezen

[ Voor 95% gewijzigd door Prulleman op 19-11-2009 12:59 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo allemaal,

Weet een van jullie misschien of, waar en hoe (ik woon in Amsterdam) ik de samsung h1 360 kan laten unlocken?

groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Kan iemand zeggen wat de e-mail inhoudt? Is dit een vodafone adres of kan je elk e-mailadres gebruiken (imap? exchange? flat fee?) en zit er ook internet bij of alleen een soort vodafone intranet?

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

Marzman schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 21:18:
Kan iemand zeggen wat de e-mail inhoudt? Is dit een vodafone adres of kan je elk e-mailadres gebruiken (imap? exchange? flat fee?) en zit er ook internet bij of alleen een soort vodafone intranet?
Je kunt de meeste ISP-adressen koppelen, zoals van KPN, Ziggo enz. Ook Hotmail / Live kan worden gekoppeld. Deze mails komen dan ook meteen op je toestel.

Met deze toestellen heb je uiteraard volledig internet, vandaar ook de Blox Zorgeloos Internet die je erbij MOET aansluiten. Dit omdat het toestel steeds een verbinding heeft ivm de sync tussen je toestel en de website vodafone360.com. En o ja; internet op dit toestel; er wordt niet gekeken naar hoeveel data je verbruikt, mits je het natuurlijk niet als modem gaat gebruiken.

[ Voor 9% gewijzigd door freddyathlon op 28-11-2009 18:05 . Reden: Regeltje erbij :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wtfman86
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:44
Iemand enig idee of het in België bruikbaar is?

Ik wil mij en vriendin zoiets halen maar wij hebben hier geen vodafone ... Ik heb Base ( werkt met KPN dacht ik )...

Ik heb wel mobiel internet maar kan ik ergens hierin op dat toestel APN ingeven? Kan ik syncen met Gmail email EN calender? Want kan geen vodafone 360 aanmaken omdat het hier nog niet beschikbaar is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

wtfman86 schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 23:04:
Iemand enig idee of het in België bruikbaar is?

Ik wil mij en vriendin zoiets halen maar wij hebben hier geen vodafone ... Ik heb Base ( werkt met KPN dacht ik )...

Ik heb wel mobiel internet maar kan ik ergens hierin op dat toestel APN ingeven? Kan ik syncen met Gmail email EN calender? Want kan geen vodafone 360 aanmaken omdat het hier nog niet beschikbaar is :(
Vodafone 360 wordt door een aantal Vodafone landen gelanceerd of werkt nu al.
Nederland is dus een van de gekozen landen, net zoals bijv. Italie.

In Belgie is het niet beschikbaar.
Tevens is het op dit toestel niet mogelijk de APN aan te passen naar iets anders.
Mocht dit (later) wel kunnen, dan kun je het toestel niet gebruiken met een andere provider.

Wel kun je 360 altijd aanmelden, ook als je een andere provider gebruikt en ander toestel.
Niet alle diensten werken dan, maar wel People. (altijd backup van je contacts)
Dit is voor de meeste toestellen beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wtfman86
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:44
Bedankt voor de uitleg , zal dan maar een andere smartphone moeten kopen ... Zo een mooie gsm en dan maar half gebruiken , is zonde he :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,
Ik heb sinds een paar dagen de H1 in mijn bezit. Nu wil ik mijn MSN lijst synchroniseren alleen lijkt het alsof de telefoon een deel van deze lijst overslaat herkent iemand dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gem
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-09 18:27

Gem

Is het mogelijk al die social networking apps van dit apparaat te verwijderen ? Ik kan namelijk via de zaak dit mobieltje aanschaffen voor een laag bedrag per maand + internet echter heb ik geen interesse in de apps die op het apparaat staan 8) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Bij United Consumers zag ik ook een aanbieding (eerste 9 maanden bij tweejarig contract) die interesant kan zijn voor mensen die dit willen. De aanbieding is wel interessant, de 15 normale maanden wat minder :)
http://www.unitedconsumers.com/gsm/aanbieding/

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie

Flappiewappie

Hier nog meer

Topicstarter
Gem schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 09:29:
Is het mogelijk al die social networking apps van dit apparaat te verwijderen ? Ik kan namelijk via de zaak dit mobieltje aanschaffen voor een laag bedrag per maand + internet echter heb ik geen interesse in de apps die op het apparaat staan 8) .
De onderliggende laag is Meamo (linux), met een beetje creatief inzicht kan je het er wel af krijgen volgens mij.

Overigens voor mensen met problemen met het instellen van de ringtone;

Selecteer een willekeurige ring tone in profielen/gebruiker. Na het selecteren click nog een keer op ringtone zodat deze dicht vouwt. Nu pas is je ringtone gewijzigd. Heeft mij een uur gekost om dit in te stellen!

Ik zal asap proberen om een product review te posten.

[ Voor 26% gewijzigd door Flappiewappie op 01-12-2009 09:48 ]

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie

Flappiewappie

Hier nog meer

Topicstarter
Marzman schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 09:40:
Bij United Consumers zag ik ook een aanbieding (eerste 9 maanden bij tweejarig contract) die interesant kan zijn voor mensen die dit willen. De aanbieding is wel interessant, de 15 normale maanden wat minder :)
http://www.unitedconsumers.com/gsm/aanbieding/
Dit is de "normale" aanbieding.

Als je een willekeurige Vodafone winkel binnenloopt of op de Vodafone website zelf besteld heb je de zelfde aanbieding.

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Serieus? Dan is dat United Consumers ook een wassen neus.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

Marzman schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 09:52:
Serieus? Dan is dat United Consumers ook een wassen neus.
Het klinkt allemaal 'zo mooi', maar op de hoek van de straat krijg je precies hetzelfde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu

RaJitsu

B.S.U.R.

Nou, soms heb je best aardige aanbiedingen bij UC. Maar inderdaad is vaak hetzelfde elders te krijgen. Feitelijk is het enige dat ze aan interessante aanbiedingen hebben iets met Zorgverzekeringen ed.

Hoe dan ook, nog steeds maar weinig 360 ervaringen helaas. Marktplaats staan intussen aardig wat H1's op, wat wel iets aangeeft in hoeverre het toestel mensen bevalt. Niet echt dus... Ik denk dan ook dat het gewoon een flop wordt.
Flappiewappie schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 09:45:
[...]

De onderliggende laag is Meamo (linux), met een beetje creatief inzicht kan je het er wel af krijgen volgens mij.
Is dat zo? Het OS staat immers bekend als LiMo (Linux Mobile). Als er sprake is van Maemo, dan had er wel Maemo gestaan, toch? Het eea zal wel compatibel zijn kwa programmatuur enzo, maar het blijven verschillende mobiele distributies, zo ik zeggen, gezien de verschillende naamstelling.

[ Voor 38% gewijzigd door RaJitsu op 01-12-2009 11:35 ]

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klein verschil is dat je de korting bij United Consumers opspaart en uit kunt laten cashen. Dus je betaalt het volle pond aan Vodafone en het kortingsbedrag kun je in 1x laten uitkeren. Net als met de zorgverzekering via UC. Ook dan betaal je aan de verzekeraar het normale tarief, en de 10% korting op je basisverzekering spaar je op. Als je meerder zaken hebt lopen via UC (zorgverzekering, telefoonabonnement, stroom) loopt dat bedrag al gauw op.

Nou ja, ontopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie

Flappiewappie

Hier nog meer

Topicstarter
RaJitsu schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 11:31:
Nou, soms heb je best aardige aanbiedingen bij UC. Maar inderdaad is vaak hetzelfde elders te krijgen. Feitelijk is het enige dat ze aan interessante aanbiedingen hebben iets met Zorgverzekeringen ed.

Hoe dan ook, nog steeds maar weinig 360 ervaringen helaas. Marktplaats staan intussen aardig wat H1's op, wat wel iets aangeeft in hoeverre het toestel mensen bevalt. Niet echt dus... Ik denk dan ook dat het gewoon een flop wordt.

[...]
Is dat zo? Het OS staat immers bekend als LiMo (Linux Mobile). Als er sprake is van Maemo, dan had er wel Maemo gestaan, toch? Het eea zal wel compatibel zijn kwa programmatuur enzo, maar het blijven verschillende mobiele distributies, zo ik zeggen, gezien de verschillende naamstelling.
Excusues de onderliggende laag is inderdaad LiMo.

Zijn wel een paar interresante topics waarin mensen bijvoorbeeld ubuntu installeren...

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-09 14:40
mensen die ubuntu op de H1/M1 installeren? Geef eens een link dan. Ik kan er namelijk niks over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 30-09 08:10
Een andere (mobile/arm) distributie is principe mogelijk, de vraag is alleen welke drivers er missen (basebandcommunicatie bijvoorbeeld) en de kernel (source) van een grote beurt voorzien (LiMo draait 2.6.24.7, de 2.6.24 tree viert bijna z'n tweede verjaardag).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:23
Ben erg benieuwt naar de H1 360, maar wil even weten hoe het doet in de reviews. Ik was van plan een Iphone te halen, maar dat duurt nog vrij lang voordat dat kan (eind januari) en dit ziet er wel uit als een phone die een complete iphone ervaring met betere hardware en iets slechtere graphics kan bieden. Ik ben nog niet echt aangetrokken door android vanwege de mindere mediafunctionaliteit, maar dat lijkt met deze phone wel goed te zitten.

Iemand al wat meer ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaart
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-05-2015
Klinkt vreemd maar ik weet niet hoe ik moet bellen vanaf mijn simkaart. Als ik iemand selecteer en het telefoonnummer wil opzoeken dan zegt ie 'geen gegevens'. Ga ik naar 'meer informatie' dan krijg ik precies hetzelfde te zien. Als ik wordt opgebeld door iemand die op mijn simkaart staat dan zie ik zijn naam met zijn telefoonnummer erbij dus de telefoon herkent hem wel. Als ik éénmaal heb gebeld met iemand dan kan ik wel makkelijk die persoon bellen omdat zijn telnr. dan in de lijst gebelde personen staat.

Ik kan overigens wel iemand aan het snelkeuze menu toevoegen en hem dan bellen maar om dat voor ieder persoon te doen is wel ontzettend veel werk.

Weet iemand wat ik fout doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeghoofd21
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:40

Leeghoofd21

Wat een leuke ondertitel

Ik heb dit toestel nu een dag of 4 maar ik kan zeggen dat het me wel erg bevalt. Zelf gebruik ik niet echt facebook maar het is wel handig om soms even een kort berichtje te typen erheen. Alles werkt goed behalve dat nu toevallig onderhoud is aan de 360 site (er zijn problemen met mail(hotmail) ). Ik heb zelf de H1 gekocht (hiervoor had ik een HTC Pharos) maar ik vind dit toch een heel stuk soepeler lopen dan mijn oude. Ik heb teven de Iphone er naast gelegd en het maakt niet veel uit welke je kiest. een voordeel van de Iphone is een goed gestockte Appstore.

HANDTEKENING!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geertvduin
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-07 20:17
Ik ben serieus van plan om dit toestel met 360 te kopen, maar twijfel omdat twitter en hyves nog steeds niet toegevoegd is :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor zowel Twitter als Hyves is er een app beschikbaar in de shop, gratis uiteraard. Je kunt je vrienden/followers alleen nog niet mergen met je bestaande contacten. Thats all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geertvduin
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-07 20:17
Verwijderd schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 20:24:
Voor zowel Twitter als Hyves is er een app beschikbaar in de shop, gratis uiteraard. Je kunt je vrienden/followers alleen nog niet mergen met je bestaande contacten. Thats all.
Okè.. :)

Wat houd die twitter app precies in dan?
Kun je direct vanaf je toestel foto's sturen (met uiteraard een twit erbij?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-09 14:40
Eerder vroeg iemand voor een unlockadres voor de H1. Dit zou echter op een prepaid-toestel kunnen slaan.
Kan iemand anders bevestigen / ontkrachten dat de Samsung 360 H1 zoals vodafone hem uitlevert bij een abonnement gesim-locked is?

[ Voor 5% gewijzigd door marteltor op 12-12-2009 01:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben sinds eergisteren ook de nieuwe eigenaar van een nieuwe samsung h1. heb nog niet alles kunnen testen maar dat vodafone 360 netwerk werkt wel aardig. je zie alle statusupdates van je "facebookvrienden" in één opslag. Enige wat ik niet snap is hoe moet je op een berichtje reageren? Of moeten dan beiden kanten een 360 account hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-10 14:30

BaRF

bijna kerst

nou nou nou heb de m1 binnen en op het eerste gezicht een mooi ding maar wat een gezeik er al mee zeg! Zet hem aan en in het begin scherm kun je netjes registreren. hmm foutmelding, doet het niet. Dus ik kijk in het 'boekje' wat er bij zit, en daar staat dat je via een PC moet registreren (ok laat die functie dan ook niet zien...) Dus goed ik een account maken op 360.com. Kan ik nóg niet inloggen, 'verkeerde inloggegevens' - ik dacht het niet! Paar keer proberen maar nee hoor... blijkt na zoeken op het forum dat je eerst handmatig de tijd & datum van die telefoon goed moet zetten! En ja toen kon ik inloggen. Echter compleet onoverzichtelijk ding! Twitter en Hyves zitten er dus inderdaad niet op en moet je als progjes installeren. Maar de leuke reclames van even een fototje maken en meteen op hyves ofzo gaat dus helaas (nog) niet op.

Ik ben nu al een uur bezig om dat klere samsung pc studio te installeren op mn Windows 7 machine, maar wat ik ook probeer aan compatibiliteits modi en admin rechten - hij blijft maar errors geven en wil de driver niet installeren voor dat ding. Ik haat zulke dingen...

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie

Flappiewappie

Hier nog meer

Topicstarter
marteltor schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 01:11:
Eerder vroeg iemand voor een unlockadres voor de H1. Dit zou echter op een prepaid-toestel kunnen slaan.
Kan iemand anders bevestigen / ontkrachten dat de Samsung 360 H1 zoals vodafone hem uitlevert bij een abonnement gesim-locked is?
Ze zijn simlock vrij, maar wel lastig in te stellen in combo met internet verbinding van andere providers.

Hier staat wat

Verwijderd

Ik heb destijds de vraag gesteld over het simunlocken maar inderdaad hij is simlockvrij! enige probleem inderdaad internet instellingen, maar dat is uiteindelijk ook gelukt. ik kan dus via mijn browser gewoon op internet maar ik kan niet inloggen op mijn 360 account. hij geeft dan de melding: geen reactie van server. het tekentje in mijn scherm wat mijn aangeeft of ik een internetverbinding heb blijft ook constant rood. weet iemand hoe ik misschien toch die internetinstellingen anders kan instellen, of iets anders kan proberen zodat ik mijn telefoon helemaal kan gebruiken? Ik heb dus een andere provider dan vodafone.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2009 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol, als je een ANDERE provider hebt, dan werkt VODAFOON360 toch niet , omdat de vodafoon-software niet in je mob staat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-10 14:30

BaRF

bijna kerst

BaRF schreef op zondag 20 december 2009 @ 22:27:
nou nou nou heb de m1 binnen en op het eerste gezicht een mooi ding maar wat een gezeik er al mee zeg! Zet hem aan en in het begin scherm kun je netjes registreren. hmm foutmelding, doet het niet. Dus ik kijk in het 'boekje' wat er bij zit, en daar staat dat je via een PC moet registreren (ok laat die functie dan ook niet zien...) Dus goed ik een account maken op 360.com. Kan ik nóg niet inloggen, 'verkeerde inloggegevens' - ik dacht het niet! Paar keer proberen maar nee hoor... blijkt na zoeken op het forum dat je eerst handmatig de tijd & datum van die telefoon goed moet zetten! En ja toen kon ik inloggen. Echter compleet onoverzichtelijk ding! Twitter en Hyves zitten er dus inderdaad niet op en moet je als progjes installeren. Maar de leuke reclames van even een fototje maken en meteen op hyves ofzo gaat dus helaas (nog) niet op.

Ik ben nu al een uur bezig om dat klere samsung pc studio te installeren op mn Windows 7 machine, maar wat ik ook probeer aan compatibiliteits modi en admin rechten - hij blijft maar errors geven en wil de driver niet installeren voor dat ding. Ik haat zulke dingen...
nou na een wat langere tijd gebruik is het toch wel een leuke telefoon. je kunt wel rechtstreeks een foto maken en bv naar je hyves blog of fotoalbum mailen via het mail of mms systeem van hyves. Het installeren van die driver is ook gelukt: in de install directory staat een usb driver die je moet installeren. Dat studio is alleen niet echt nuttig volgens mij :P

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Integratie met Hyves staat nog op de planning. Op de Vodafone.nl websites staat iig:
Eén adresboek voor alle contacten uit je telefoon, Facebook, Windows Live Messenger & Google Talk. Binnenkort worden ook Hyves en Twitter toegevoegd aan dit rijtje, alle belangrijke sociale netwerken zijn dan beschikbaar op één telefoon.
De Hyves App is dus niet hetzelfde als de komende integratie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruttger
  • Laatst online: 10-08-2024
Kan iemand mij vertellen hoe het zit met de applicaties downloaden?
Kosten veel applicaties geld?
Bijvoorbeeld bij Games, moet je voor elk spel betalen? Of is meer dan de helft wel gratis te downloaden?
Aangezien ik twijfel tussen de HTC Magic en de Samsung M1, zou ik het graag willen weten, om beter een keuze te maken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn advies; ga voor de HTC Magic, daar kan je echt 10000x meer mee!
Mijn vriendin heeft eerst de M1 gehaald, dag later teruggebracht naar de Vodafone winkel omdat je zelf nauwelijks wat kunt beheren.

Zodra je een mooi vloeiend OS wil met een App store zou ik zeker voor Android gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruttger
  • Laatst online: 10-08-2024
Mmm okee, nou bedankt voor je advies in ieder geval.
De HTC Magic lijkt me ook wel een goed toestel idd.
Alleen ik ben bang dat de camera van de htc echt slecht is, zoals ik wel eens lees op internet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt, de camera is niet denderend.. Ik ben zelf van 5.0 megapixel naar 3.2 (iPhone) gegaan en het maakt me geen drol uit. De ene foto die ik schiet voor Marktplaats of Twitter is kwalitatief goed genoeg.

Ga ik voor het betere werk dan pak ik ff mijn digicam.

Succes met je keuze, maar ga voor de Magic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
ruttger schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 19:16:
Kan iemand mij vertellen hoe het zit met de applicaties downloaden?
Kosten veel applicaties geld?
Bijvoorbeeld bij Games, moet je voor elk spel betalen? Of is meer dan de helft wel gratis te downloaden?
Aangezien ik twijfel tussen de HTC Magic en de Samsung M1, zou ik het graag willen weten, om beter een keuze te maken :D
Volgens mij moet je voor alle games betalen. Ik kan overigens niemand aanraden een H1 (geldt ook voor M1 neem ik aan) te kopen, tenzij je enige doel is om te bellen, SMS'en en je Facebook-vrienden lastig te vallen.

De hardware van het ding is gelijk aan de meest hippe smartphones (N900, Droid/Milestone), maar de software (LiMo) is m.i. waardeloos vergeleken met de mogelijkheden die android biedt.

Disclaimer: ik heb het ding gekregen, dus misschien val ik gewoon buiten de doelgroep..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien interessant, sowieso financieel gezien :-) http://widget.developer.vodafone.com/appstar
Deadline is 31 maart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Toch even omhoog schoppen omdat ik geen actueel topic kan vinden over dit toestel.

Wat mij opvalt is dat hij nonstop internet nodig heeft. Helaas kan ik dit niet simpel uitschakelen. Weet iemand hoe ik internet blokkeer? Ik heb geen blox van Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
Ook niet onder: Settings > Vodafone 360 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Thralas schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 13:01:
Ook niet onder: Settings > Vodafone 360 ?
Nee, helaas niet.

Inmiddels heb ik dit toestel te koop aangeboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

Qunix schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 22:07:
[...]

Nee, helaas niet.

Inmiddels heb ik dit toestel te koop aangeboden.
Even klantenservice bellen of ze een blokkade voor Mobiel Internet op je nummer willen plaatsen.

Als je aan abo hebt, kunnen ze dit ook en in VF Winkel voor je doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alley
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-04-2023

alley

ahuh

Verwijderd schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 16:08:
Misschien interessant, sowieso financieel gezien :-) http://widget.developer.vodafone.com/appstar
Deadline is 31 maart.
Heb 'm gewonnen! :)
Nu door voor de 100.000 euro!
Mag ik jullie vragen om op een medetweaker te stemmen (sorry..._moet_ het vragen voor zo'n bedrag) :)

http://widget.developer.vodafone.com/nl/appstar/entries/671/voter/new

De app met de meeste stemmen krijgt namelijk 100.000 euro !

I am always doing that which I can not do, in order that I may learn how to do it. (Pablo Picasso)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 15:15
Weet niet of dit het juiste topic is hiervoor.
Maar ik heb een samsung 360 H1, en sinds vandaag krijg ik met geen mogelijkheid internet door.
Krijg enkel de volgende melding:
Network problem
You tried to access the address http://tweakers.net/ which is currently unavailable.

En dan nog een paar regeltjes over hoe je een url correct moet spellen e.d.

Het groene bolletje linksboven is bij mij ook niet meer groen, maar grijs.

Ik heb werkelijk geen idee wat er aan de hand is, want gisteren werkte internet wel nog gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackoz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01-10 09:48
Refragmental schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 23:55:
Weet niet of dit het juiste topic is hiervoor.
Maar ik heb een samsung 360 H1, en sinds vandaag krijg ik met geen mogelijkheid internet door.
Krijg enkel de volgende melding:
Network problem
You tried to access the address http://tweakers.net/ which is currently unavailable.

En dan nog een paar regeltjes over hoe je een url correct moet spellen e.d.

Het groene bolletje linksboven is bij mij ook niet meer groen, maar grijs.

Ik heb werkelijk geen idee wat er aan de hand is, want gisteren werkte internet wel nog gewoon.
Internet ligt eruit bij vodafone, heb er zelf ook last van met mn HTC desire :/
Kijk maar eens in dit topic

één is geen, twee is één

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaart
  • Laatst online: 02-05-2015
Ik kan sinds vorige week geen DivX filmpjes meer afspelen op de H1. Weet iemand hoe dit komt en hoe ik dit op kan lossen?
Pagina: 1