Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Moederbord

Pagina: 1
Acties:
  • 141 views

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ik ben een pc aan het samenstellen, denk dat ik voor de E8400 duo core ga.. met een asus 4850 512mb videokaart.. moet alleen nog een goed/bijpassend moederbord uitzoeken.. liefst rond de 60,=

Bijv: Asus, P5KPL/EPU

ondersteund deze ook de videokaart die ik gedachten heb.. en zo nee waar aan zou ik dit kunnen zien?

suggesties?

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Waarom zou je nog een oude (en veel te dure E8400) nemen?
En waarom nog een verouderde HD4850?

Zou zeggen kijk hier eens: [BBG Aanschaf] Game- en high-end gamesysteem september 2009 :)

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:39

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Jazeker. Welkom op GoT. Het is hier de bedoeling dat je eerst zelf vooronderzoek doet alvorens je vragen gaat stellen. Ofwel: lees de betreffende forums door, zoek reviews op internet enz enz. Mocht je er dan nog niet uitkomen, dan kan je hier je vraag stellen. Vermeld dan wel wat je zelf al uitgevolgend hebt.

Zie ook : Welk moederbord moet ik kopen?

[ Voor 4% gewijzigd door Microkid op 29-10-2009 22:39 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je reactie en tip! maar sorry! ik heb er [nog] niet zo veel verstand van en ben idd nieuw! ;) maar goed vragen staat ook vrij lijkt me.. en ik kan bij alles wel wat hulp gebruiken zegmaar... maar wil natuurlijk niet te vervelend/ zijn of iets in die geest!!

@The mask! dit lijkt mij wel een leuk systeem.. en passend bij mij budget.. en anders kom ik bij en qcore uit.. waar ik nog [ ondanks mijn weinige verstand van zaken ] niet zulke hele goeie verhalen over heb gehoord.. en ik dan natuurlijk vele malen duurder uit ben.. maar als je iets beters in gedachten hebt.. OA. processor en videokaart [ zelfde prijs klasse ] hoor ik dit graag van je!!

Groeten H

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Welk moederbord je moet kopen is iets dat je zelf uit kunt zoeken aan de hand van de eisen en wensen die je hebt. Ga eens op zoek naar benchmarks en reviews van bordjes die voor jou interessant zijn.
Omdat we verwachten dat een tweaker zelf z'n eigen hardware kan uitzoeken gaat dit topic op slot.

Dit topic is gesloten.