Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Voeding

Pagina: 1
Acties:
  • 210 views

Verwijderd

Topicstarter
hallo

ik ben een nieuwe pc aan het samenstellen. ben er bijna uit maar ben nog op zoek naar een goede voeding:

bijv: coolermaster extreempower 460w. [ +/- 50,- ]

nou zie ik alleen dan er aan de onderkant een fan zit? en ik vroeg mij af of dit dan wel in mijn kast past aangezien er op de voeding die ik nu heb een fan aan de achterkant zit [ waar de stroomkabel erin gaat ]
maakt dit uit of is dit gewoon een niewe manier van koelen???

Alvast bedankt!!

Edit: weet niet of dit topic in dit deel van het forum hoort maar ben nieuw dus hoor het vanzelf ;)

• twijg92
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 25-09 08:56
er is een welke voeding heb ik nodig topic
Welke voeding heb ik nodig? Deel 23

• ShadowLord
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:38
Daarnaast zou het ook heel handig zijn als je opgeeft wat voor kast je hebt. Anders wordt het heel erg moeilijk om te zeggen of hij past of niet.

You see things; and you say, "Why?" But I dream things that never were; and I say, "Why not?"

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-11 18:37
Tja, het is vrij normaal dat de koelfan aan de onderkant van de voeding zit, dat is zo bij 9 van de 10 voedingen. Maar het is idd erg handig om te weten welke kast je op het oog hebt om er ook maar iets zinnigs over het wel of niet passen te kunnen zeggen :)

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de kast op de kop gehad maar kan nergens vinden wat voor merk/type het is.. waar zou ik dit kunnen vinden.. wel zit er een stikker op de onderkant met de volgende nummer/letter combinatie?? :

P/N: 91.97020.A80 S/N:54101618 LP EA

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2009 22:20 ]

• hellbringer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-11 15:24

hellbringer

Weeeeeeee!

Komt dit je bekend voor:
http://global.aopen.com/products_detail.aspx?Auno=720

Wellicht heb je bij Google gezocht op je serienummer? dan ga je niks vinden natuurlijk...

Fan aan de onderkant moet niet zo'n probleem zijn lijkt me, alle nieuwe voedingen hebben dat om de lucht door de voeding te blazen ipv door de voeding te zuigen.

Dit is een mooi lijstje met aanbevolen voedingen:
http://www.eggxpert.com/forums/thread/323050.aspx

Bij het type dat jij uitgezocht hebt staat:
Cooler Master eXtreme (subtract 100watts from labeled wattage)

Ik zou dus gaan voor een zwaarder type of een van b.v. Cosair of Enermax, je betaald wat meer waarschijnlijk, maar het scheelt je een hoop ellende als de voeding toch te ligt blijkt te zijn.

Verwijderd

Topicstarter
HAHA OKE DAN!

dat is m zekers te weten! ;) bedankt! [ hoe moet ik dan zoeken? voor de volgende keer ofzo ]

maar het past iig wel in me kast begrijp ik hier uit!

maar 50% erbij vind ik niet niks zeg maar..

Gr H

EDIT; mooi kassie toch? donkerder grijs heb ik ipv deze lichte tint op de voorkant!

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2009 22:43 ]

Verwijderd

Topicstarter
maakt het uit of het;

3stekkers 6 stekkers... of 6/6 of 3/4??

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Neem eens een kijkje in Welke voeding heb ik nodig? Deel 23 en neem daarnaast eens reviews door van de voedingen om daar je keuze op te laten bepalen.

Dit topic gaat in elk geval op slot, omdat we verwachten dat je je eigen hardware kunt uitzoeken.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.