Toon posts:

Asus EEE pc stroom probleem.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een asus eee pc 4g en sinds ongeveer week heb ik het volgende probleem:
Toen ik een tijdje met de stroomkabel in de laptop zat te computeren ging mijn laptop opeens naar slaapstand omdat de stroom in de batterij opwas. na verbaast naar het probleem te hebben gezocht kwam ik erachter dat mijn laptop helemaal geen stroom van de voeding krijgt.
Dus heb ik een beetje op internet gezocht en heb daarna de laptop gereset (1 min de power knop inhouden zonder batterij of stroomstekker in de laptop) na dit gedaan te hebben deed mijn stroom het wonder boven wonder weer :)

maar omdat ik anders hier niet zou posten is hij alweer stuk... (hij heeft het na het resetten nog ongeveer een dag volgehouden.)

ik zou niet weten wat het probleem kan zijn. wel weet ik dat tussen de tijd dat hij het wel deed en niet meer deed heeft er constant een stroomstekker ingezeten.

mvg,
Bas

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-02 10:19

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Heb je de US versie met een opzetstuk op de adapter, of de eu versie?
Heb je het al in een ander stopcontact geprobeerd?
Heb je gekeken of het met een andere adapter werkt?
Kortom, maak eens een lijstje met wat je allemaal hebt geprobeerd.

Als je de US versie hebt, kan ik je vertellen dat je flink moet frunniken om deze goed te krijgen en te laten opladen.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de eee pc ongeveer 1-2 jaar geleden in nederland gekocht (dus de eu versie waarschijnlijk). ook heb ik de spanning in de voedingskabel al doorgemeten (10 volt) en al geprobeerd een tijd zonder stroom en daarna opnieuw proberen en al zonder accu geprobeerd maar tot nu toe heeft nog niks geholpen.

oohwja en ander stopcontact heb ik natuurlijk ook geprobeerd. (na het resetten dat hij het wel weer deed en toen hij het niet meer deed zat hij ook in een ander stopcontact)

Ik hoop niet dat het een fout is in het moederbord want dan is het waarschijnlijk te duur om te laten repareren :(

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2009 16:58 ]