Toon posts:

Plakkende toets

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ond
Onder mijn mousepad zitten twee toetsen. De linker blijft heel vaak irritant plakken. Kan ik de toetsen eruit klikken? Hoe kan ik dit oplossen?
Merk HP DV8000 laptop.
Alvast bedankt Hans

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

notebook toetsen kan je voorzichtig omhoogwippen, ze werken met een schaarmeganisme. Daar zit het toetsje opgeklikt. Zorg dat je alleen het toetsje omhoog wipt en niet het schaartje

• JvW
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-06-2025

JvW

On my way home...

Ik ken dit type niet, maar doorgaans zijn knopjes op laptops (toetsenbord dan wel touchpad) niet echt makkelijk los te maken en vervolgens weer goed te bevestigen. Maar je kunt het altijd proberen

In deze pdf staan instructies aangaande het vervangen van onderdelen. In het geval van het touchpad wordt het gehele device vervangen. Kost wellicht ook niet al te veel.

Ik heb zo al diverse malen toetsenborden vervangen in laptops. Schoonmaken/toetsen repareren was altijd een enorm gedoe. M.i. de moeite niet waard

“What could I say to you that would be of value, except that perhaps you seek too much, that as a result of your seeking you cannot find.” - Hermann Hesse

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:42

FeaR

In GoT we trust

Denk dat je per ongeluk in LCD hebt gepost in plaats van CSL (Complete Systemen en Laptops).

Dus ik move je topic even naar die afdeling :)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.