Battlefield 2 + draadloos + win7/vista

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skelleniels
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-08 13:07
Ik loop al sinds het begin van vista met dit probleem dat ik om de minuut een lagspike krijg. Onder xp is er geen probleem. Dus het ligt zeker niet aan de hardware. Nu dacht ik met windows 7 is het misschien opgelost, maar dus toch niet 8)7 . Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben met dit probleem. Zijn er mensen die dit hebben kunnen oplossen?

PC:

Asus p5B
Antec 550 watt
E6600 @ 3.2 ghz
2*2 GB corsair PC6400
Sapphire 4870 stock(en dat ga ik ook zo houden na mijn kapotte 8800 gtx)

http://specs.tweak.to/16567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:17
skelleniels schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 14:33:

Sapphire 4870 stock(en dat ga ik ook zo houden na mijn kapotte 8800 gtx)
Je verwacht nutteloze tips over het overklokken van je videokaart? waarom vermeld je dit er in godsnaam bij?

anyway, probeer een andere driver, speel wat met de instellingen van je driver, houdt eens een oneindige ping open om te zien of je daar ook spikes hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skelleniels
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-08 13:07
FunFair schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 17:32:
[...]

Je verwacht nutteloze tips over het overklokken van je videokaart? waarom vermeld je dit er in godsnaam bij?

anyway, probeer een andere driver, speel wat met de instellingen van je driver, houdt eens een oneindige ping open om te zien of je daar ook spikes hebt.
Staat er ergens ook maar iets dat er op wijst dat ik tips wil over het overklokken van mijn videokaart? Ik geef gewoon aan dat hij niet overclocked is en dat je dus daar het probleem niet moet gaan zoeken.

Oneindige ping heb ik al opengehouden, anders kon ik niet zien dat ik om de minuut een lagspike krijg. Er zijn gewoon geen andere drivers te vinden voor onder vista 64(WMP54G van linksys).

http://specs.tweak.to/16567