Toon posts:

Monitor aan het dood gaan?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik mijn monitor aan zet dan krijg ik een vreemd geluid. Je kan het het beste vergelijken met de degauss functie maar dan 10x harder. Het gebeurt alleen als je de monitor na een rustpauze van +-4uur weer aanzet.
Een week geleden deed ie dat nog niet. Ik wil nu dus vragen of mijn monitor aan het dood gaan is.
Het is de "CTX PR705F"

Hij is nog geen jaar oud! :(

Bedankt.

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:18
Joh ik heb dat ook, met dezelfde monitor maar ik zie het niet als een probleem, volgens mij is het zo dat naarmate het kouder is in de ruimte waar de monitor staat het harder klinkt. Nu in de winter hoor ik het nogal hard maar in de zomer valt het mee, ik denk dat het niet erg is en gewoon hoord, een vriend van mij heeft deze monitor ook en hetzelfde, daar is het meestal iets warmer daarom doet ie het daar iets minder hard maar toch. Ik zou niets vrezen, je kan anders altijd je leverancier of CTX even mailen :)

Verwijderd

Nou, ik denk dat ie misschien wel eens stervende zou zijn. Nou ben ik niet al te bevooroordeeld, maar laat ik nou toevallig zelf een halfgare CTX hebben, me baas er ook al volop pronlemen mee hebben , plus de combinatie van het feit dat die krengen niet al te duur zijn.....

1+1=2, maar gelukkig heb ik voor het echte werk hier een Iiyama VM Pro 410 staan:)

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-07 08:15
ik heb een Philips brilliance 1720 die zomaar at random uit gaat.
Zit je net lekker te counter-striken, hup weg beeld. :(
heb al een paar keer die beeldbuis ontladen, en nu doet ie het nog steeds :(

• Xtuv
Het lijkt me echt sterk dat dit betekend dat ie kapot gaat hoor, als ik, een vriend van mij, en smetske het allemaal hebben dan is het volgens mij normaal hoor, het werkt in ieder geval allemaal perfect, ik ben trouwens uitermate tevreden met deze super monitor! :)

Verwijderd

Topicstarter
Het is echt een SUPER-MONITOR, ja.
Ben er echt tevreden mee dus daarom was ik zo bezorgt.

Maar Xtuv, Hoe oud is die monitor van jou?

• Xtuv
Die monitor van mij is ook bijna een jaar oud denk ik, op een maandje na ofzo.
Maar is dit geluid bij jou sinds de koudere maanden harder geworden? hierzo in mijn kamer waar de computer staat doe ik nooit verwarming aan eigenlijk (krijg ik het al snel te heet :D) dus het is hier best wel fris als er een tijdje niemand is geweest, als de computer dan wat uurtjes staat te snorren dan word het wel wat warmer >:)

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:40

Exirion

Gadgetfetisjist

De mijne heeft het geluid al sinds ie nieuw is, en nog nooit problemen mee gehad. Hij is bijna 4 jaar oud, en nog een beeld als nieuw. En hij staat best wel ERG veel aan ;)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
Thanks TWEAKERS.

Ik denk dat ik er wel uit ben dus voor mij hoeft er niet meer op gereageerd te worden.
Pagina: 1