Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[xp]Speciale fujitsu siemens-serial?

Pagina: 1
Acties:

• Thomastux
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-09 00:26
Voor me staat een best mooie fujitsu siemens Scaleo P computer die ik opnieuw wil installeren. Helaas zijn er alleen geen recovery-cd's meer van. Bovenop zit een hele mooie XP Home-licentie stikker en ik heb dan ook een XP Home SP3 (engels)-cd gebruikt om de pc opnieuw te installeren, maar de serial die op de pc zit paktie niet.

Is dit een speciale fujitsu siemens-serial die alleen bij die versie van windows werkt? Kan nergens een iso vinden voor een fujitsu siemens recovery cd.

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:50
Heb je wel een OEM cd gebruikt?

• Thomastux
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-09 00:26
T was een torrent, stond niet bij OEM of retail was.

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-11 12:07

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Kan me niet voorstellen dat je hierover geen topic gevonden hebt...

[search=key oem]

[XP] Eindelijk legaal gekocht, nu werkt key niet op illegale

Dus vb script van MS draaien en/of telefonisch activeren.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 00:06

Umbrah

The Incredible MapMan

Ik meende dat er iets in de SP3 CD's zat waardoor bepaalde OEM-keys niet meer werkte, de laatste keer dat ik XP installeerde op een antieke Acer laptop die niets moderns aan kan, liep ik tegen eenzelfde probleem aan met een zelfgemaakt medium, het heeft me een CD-tje gekost, maar met dezelfde rips-strips en toevoegingen op een SP2-slipstream werkte het met de Acer-OEM key, waarna een update naar SP3 alsnog werkte. Overigens draait die laptop nu naar volle tevredenheid W7.

[ Voor 12% gewijzigd door Umbrah op 29-10-2009 13:06 ]