Toon posts:

Logitech wheelman optical probleempjes

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net dit ding, en hij is echt perfect voor gamen enzo :)

Ik heb aleen 2 dingetjes waar ik niet uitkom:

Als ik de compu opstart dan doet de muis het niet. ik moet hem ff uit de USB halen en er weer in stoppen voordat hij iets doet. ?? vaag.

Nog iets, de mouseware:
Ik had de nieuwste al van het internet gedownload en geinstaleerd, ik had nl eerts een gewone logi wheelie.

Nu als ik mouseware config programmatje strart krijg ik de standaard windows mouse properties voor mijn neus. WTF!?

Ik heb niet er veel zin in een windhoos reinstall, iemand enig idee hoe ik deze probleempjes oplos?

Ohja, systeem:
Celie 700 @ 935, 128 MB RAM, Abit BE6-II v1.0, 4MB sis videokaartje( binnenkort radeon :) ) en een SBlive

Edit: En windhoos 98 SE natuurlijk, een echte tweakert KEN niet zonder :P

Verwijderd

"Nu als ik mouseware config programmatje strart krijg ik de standaard windows mouse properties voor mijn neus. WTF!?"
Nou, het lijkt me dan toch dat je iets niet goed gedaan hebt met het installeren. Gewoon nog maar es in config (muis) opnieuw naar de nieuwe driver zoeken die je hebt ge d/l.
Ik had in het begin ook wat problemen met de USB aansluiting. Nu zit 'ie in mijn keyboard op USB, geen probleem.

• SG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-08 12:04

SG

SG surft naar info hardewaren

kan ook via verloop plug op de ps2 aansluiting

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

• blissard
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:10
kijk ook ff in start/instellingen/config/systeem of je oude muis daar nog tussen staat. dees anders gelijk ff deleten

• McCormick
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-12-2024
Ik zou hem idd gewoon op ps/2 aansluiten, vreet sowieso minder cpu-resources :)

Probeer de install nog ns een x uit te voeren, hoort goed te gaan.

Ohja, 4mb videokaart, dat kan eg nie meer tegenwoordig hoor :)

Verwijderd

Topicstarter
Tja, had ik mijn voodoo2 maar niet weg moeten geven.

Ik heb het probellem opgelost, de readme file had een aantal oplossingen die niet hielpen :(, maar ik heb gewoon ff opnieuw de software geinstalled, de muis eruitgeknikkert in de device manager. restart, en hij deed het gewoon, inclusief de mouseware software.

relaxed. :Y)

Beste aankoop ooit, hier krijg ik geen spijt van.

• McCormick
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-12-2024
Hijs fijn ja, heb hem op mn werk voor mezelf aangeschat ;)
Pagina: 1