Ik ben sinds een paar maand eigenaar van dit moederbord en ik begin me wat te ergeren aan de vrij luide standaard cpu koeler van AMD. Bij aanschaf van dit moederbord had ik wel een andere koeler gekocht maar deze past niet op het moederbord.
Ik gebruik alle 4 RAM bankjes en er is dus vrij weinig ruimte tussen de cpu socket en het geheugen. Na veel zoeken kwam ik op een koeler die wel op het moederbord past: de Kingwin XT-1264. Deze is echter volgens mij niet te verkrijgen.
Ik vroeg me daarom af of hier misschien gebruikers zijn van dit moederbord die wel een cpu koeler hebben gevonden die op het moederbord past zonder de geheugen bankjes in de weg te zitten.
Systeem specs:
Moederbord: Asus M4A79T Deluxe
CPU: Phenom 2 X4 945
RAM: 4x Corsair TW3X4G1600C9DHX
Ik gebruik alle 4 RAM bankjes en er is dus vrij weinig ruimte tussen de cpu socket en het geheugen. Na veel zoeken kwam ik op een koeler die wel op het moederbord past: de Kingwin XT-1264. Deze is echter volgens mij niet te verkrijgen.
Ik vroeg me daarom af of hier misschien gebruikers zijn van dit moederbord die wel een cpu koeler hebben gevonden die op het moederbord past zonder de geheugen bankjes in de weg te zitten.
Systeem specs:
Moederbord: Asus M4A79T Deluxe
CPU: Phenom 2 X4 945
RAM: 4x Corsair TW3X4G1600C9DHX
[ Voor 7% gewijzigd door Max Hunt op 29-10-2009 12:26 ]