Toon posts:

Western Digital 1 U 1000 gb hd bij mediamarkt

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb even een externe harde schijf nodig als back up voor mijn time machine van mijn apple. Is er uitgerekend vandaag een actie bij de mediamarkt waar ze voor 59 euro een WD harde schijf van 1 tb aanbieden. Voor maar 59 euro. Lijkt mij een koopje, heeft iemand enig idee of het wat is?

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13-02 00:08

Nitai

Live the life you love.

Prima ding, maar wat wil je precies weten?

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-02 14:16

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Ik neem aan dat je dit ding bedoelt?
http://www.mediamarkt.nl/...&catEntryId=1513421&pos=6

Prijzen, specs en reviews:
pricewatch: Western Digital Elements Desktop 1TB Zwart

Hoeveel meer wil je weten?

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• svandewouw
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-01 13:25
Ik heb van dit merk en type een jaar terug 2 stuks tegelijkertijd gehaald.
Beide adapters zijn gaan haperen, hierdoor van beide schijven data kwijt geraakt.

Wanneer je googled op "Western digital elements" en "Adapter" zul je zien dat je de elements versie niet wilt.

Je krijgt idd wel garantie en een nieuwe adapter, maar na een half jaar begonnen die OOK weer te haperen.
Ik heb ze vervolgens open gemaakt en de harde schrijven maar rechtstreeks via SATA aan mn pc gehangen.
Hierna geen problemen meer gehad.

Ik heb ook 3 verschillende Western Digital MyBook's (van 2 jaar, 1 jaar en 0,5 jaar) en die werken nog steeds prima met de adapters.

Mijn advies, laat de goedkope "elements" serie liggen en koop de iets duurdere "MyBook" serie, als je echt een externe schijf wilt.

Uiteraard is de uiteindelijke keus aan jou.

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11:47
Ik heb er hier 4 stuks, aan men servertje hangen 24/7 al uhmmm bijna 2 jaar.
Natuurlijk is dit niet idiaal, maar ze werken goed. Geen storingen, en doen
wat ze moeten doen. Ook geen problemen met de adaptor.

Het gaat hier wel om de 400gig versies

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga dan toch voor de MyBook, bedankt voor de reacties. Ik ben erg achterdochtig als het om de mediamarkt gaat, omdat in mijn ervaring ze vaak afdankertjes verkopen. Ik geef liever wat meer uit aan de mybook.

• jayvol09
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-09-2020
Er is ook een 1,5TB samsung externe schijf voor tzelfde bedrag per GB, minder zelfs (hij was onder 100€)

[ Voor 20% gewijzigd door jayvol09 op 29-10-2009 21:40 ]

"Between the weak and the strong one it is the freedom which oppresses and the law that liberates" [Jean Jacques Rousseau]

Pagina: 1