Toon posts:

bios wachtwoord kwijt

Pagina: 1
Acties:
  • 293 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo professionals, ik heb op mij acer laptop type 7720 een bios wachtwoord ingezet, maar die doet niet. ik kan niet meer mij WIND opstarten, ik kan ook geen nieuwe xp der op zetten. ik probeer nu van alles wat ik op web tegen kom, (is nu al 2.30)maar lukt helemaal niks word ook helemaal gek van.
kunne jullie mij helpen?of moet ik terug gaan naar de winkel (hij valt nog onder garantie).?
pleaas help
alvast bedankt.

Jay

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-12 18:28

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Welkom op Got Jay!

Het beste kun je contact opnemen met ACER support om te unlocken...

[ Voor 30% gewijzigd door Michael Knight op 29-10-2009 02:39 ]

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:29
Kun je bij de bios batterij?

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Verwijderd

@ Jayooo,
Heb je nog garantie?

En als je geen garantie meer hebt dan weet ik wat brent bedoelt gewoon clear Cmos doen dan is de paswoord uit de bios.

En als je wel garantie hebt op je notebook dan moet je inderdaad even contact opnemen met Acer.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2009 09:12 ]

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:23
Contact opnemen met Acer is het beste inderdaad. Een wachtwoord wordt doorgaans niet voor niets op een notebook gezet. Helaas zijn wij via het web niet in staat om te verifieren of je ook echt de rechtmatige eigenaar van de notebook bent. Voor hetzelfde geldt is de notebook gestolen. Aangezien we niet helpen bij het eventuele hacken sluit ik dit topic ook. Misschien klinkt het flauw en ik begrijp dat het vervelend is, maar dat is nou eenmaal ons standpunt.

Dit topic is gesloten.