Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.
Nummer 3 zou ik er tussen uit halen, die voegt voor mijn gevoel niet echt toe aan de serie.
Bij nummer 2 zou ik of wat meer ruimte nemen aan de bovenkant of juist dat randje er af halen.
Nummer 4 vind ik door de compositie echt een topper!
Voor de volgende keer zou het misschien leuk zijn ook wat foto's te maken in verschillende omgevingen als je de kans krijgt
Vraagje: Waar gemaakt?
en leuke serie ook
Body en dikke lens mee en wat te knabbelen terwijl je wacht
[ Voor 61% gewijzigd door Nomad op 29-10-2009 12:00 ]
Op de hei tussen Hilversum en Bussum. Er leven in de natuurgebieden rond Hilversum een meerdere groepen reeën. Ze zijn mensen gewend, door de vele fietsers en wandelaars.JWfx schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 10:39:
Mooie platen, nrs. 2 en 5 vind ik het mooist. Nr. 1 vind ik een hele interessante, qua licht.
Vraagje: Waar gemaakt?
Goede kans dat je geen ree ziet op de manier.Nomad schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 11:58:
op verzoek van TS de titel voorzien van [Testcase]
en leuke serie ook. Niet mijn type fotografie, maar zou zoiets best een dagje willen doen.
Body en dikke lens mee en wat te knabbelen terwijl je wacht
Ik pak de fiets en rij het gebied rond. Als ik ze zie kijk ik eerst welke kan ze op trekken en daarna bepaal ik mijn positie.
[ Voor 36% gewijzigd door Marc H op 29-10-2009 13:23 ]
Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.
[ Voor 67% gewijzigd door abrakadaver op 02-11-2009 10:01 ]
Fujifilm X100F, Olympus OM, Rolleiflex, Canon EOS
Ach en tegen wegrennende konten aankijken kan leuk zijn hoor, alleen beetje afhankelijk van het onderwerp!
Gruwelijk gejatte Icoon!