Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Voipbuster | Bellen met Grandstream 502

Pagina: 1
Acties:

• Jan Golfkarton
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-05-2023
Ik heb sindskort de Grandstream 502 (ATA) en zou via Voipbuster moeten kunnen bellen (voordeel: zonder pc aan, lekker bellen voor weinig).
Na alle kabeltjes en de instellingen hopelijk goed aangesloten/gedaan te hebben, krijg ik als ik bel een ingesprektoon.
De gebruiksaanwijzing (http://www.grandstream.co...als/HT502_User_Manual.pdf) is vrij ingewikkeld - vind ik.

Verdere hardware: Livebox van Wanadoo (nu Online).

Waar is het foutgegaan en waar moet ik vooral op letten?

• sipjohn
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 30-11 22:48
Blokkeert Online/Livebox geen poorten? (bv 5060 tbv eigen telefonie?)
(ik heb geen ervaring met Online, maar meen zoiets wel eens ergens gelezen te hebben)

Internet KPN 37/27Mbps; Modem Experia v8; Router Fritz!box 7260; Telefoon Siemens C470IP; VSP in: NL>budgetphone.nl, PL>plfon.pl ; VSP uit: cosmovoip.com; Zon 10x365Wp zuidoost; Omvormer Trannergy

• Jan Golfkarton
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-05-2023
Omdat ik geen antwoord kreeg van de helpdsek, heb ik de Grandstream teruggestuurd binnen de bekende termijn van 7 dagen.
Ondertussen heb ik de Siemens Gigaset C470 IP besteld en die werkt perfect. Het enige is, dat er heel af en toe geen verbinding is en ik de Livebox moet resetten. Waarom weet ik niet.