Bedankt voor de opmerkingen, wat betreft show / testcase : Dat vind ik hier nogal een probleem, het is niet erg duidelijk wat "test een wat "show" - case zou moeten zijn. In het verleden heb ik eens een testcase geplaatst waarvan men vond dat het een showcase moet zijn, en nu dus een showcase waarvan men vind dat het een test-case is.
Misschien een idee om het hele test-of-showcase gebeuren te laten vallen ? De meeste draadjes zijn namelijk discussie's of het 1 van de 2 zou moeten zijn. Foto's en hun kwaliteiten zijn zowieso ontzettend subjectief. Als ik een testcase plaats denk ik "zitten best goede tussen, zou het een showcase zijn? " en toen ik deze plaatste dacht ik "mmm showcase overschat ik mijzelf niet ? "
Betekend niet dat de foto's niet voor verbetering vatbaar zouden zijn natuurlijk. Alle foto's met een fz38, zonder zonnenkap, die bleek thuis te liggen.
En foto 4: Kijk eens naar het meisje waar de soldaat naartoe loopt.
Foto 3: zeer moeilijke lichtomstandigheden + beperking van het toestel
De complete serie is voor mijn gevoel onsamenhangend. Met wat Photoshoppen moet er nog best wel wat uit te halen. Vooral spelen met contrast en saturation kan nog wel iets moois opleveren denk ik.
Moet een showcase 1 thema zijn qua foto's ipv in dit geval 1 locatie ? Saturation vond ik al wat hoog, of bedoel je juist nog meer kleur. Kan eventueel aan mijn erg knallende monitor liggen dat ik de saturation hoog vind.
Overigens : van mij mag een mod er een testcase van maken als dat beter past.
[
Voor 45% gewijzigd door
HaseMike op 29-10-2009 07:12
]