Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Kachelweerstand Ford Fiesta (1997 Mk4)

Pagina: 1
Acties:

• b00ster
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16-10 19:08
Ik vermoed dat de kachelweestand van mijn Ford Fiesta mk4 uit 1997 kapot is.
De kachel/aanjager werkt niet meer op stand 1,2,3 maar nog wel op stand 4. :(
Ik vroeg me af waar ik de stekker/zekering van de kachel/aanjager kan vinden...
In het opbergvakje van de auto zit linkboven wel een stekker, maar ga er van uit dat deze
van de airbag is... :P mijn vader begon er al aan te trekken maar vertrouw het er niet op
dat dit de juiste stekker is...

Kan iemand mij verder helpen met dit probleem? Nu de koude dagen er aan komen is de
kachel toch wel zo lekker/veilig in de auto! :D

[ Voor 0% gewijzigd door b00ster op 28-10-2009 22:20 . Reden: Spellingsfout... ]

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:10

DaWaN

'r you wicked ??

Bij mijn Charade waren mijn aanjager weerstanden ook stuk.
Die weerstanden worden heel heet dus de kans dat ze direct naast je ventilator zitten is het grootst.

If you do not change direction, you may end up where you are heading

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 18-11 20:05

PauseBreak

derp!

Dat staat als het goed is in je boekje. Als ik weer bij m'n ouders ben zal ik eens kijken (mijn moeder heeft een Mk. IV Fiesta) als niemand het voor die tijd weet.

Nee, merp!

• b00ster
PauseBreak schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 23:04:
Dat staat als het goed is in je boekje. Als ik weer bij m'n ouders ben zal ik eens kijken (mijn moeder heeft een Mk. IV Fiesta) als niemand het voor die tijd weet.
Heb al in het boekje gekeken maar kan hier niks in over vinden... :P
Als je even zou kunnen kijken bij je ouders, heel graag! :D

• Blasterxp
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
ff naar de sloop, daar trek je de unit-met knop los. die knop neem je mee naar huis, schroef hem erin > klaar :)

• DropjesLover
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:24

DropjesLover

Dit dus ->

bij mijn (nissan) zit aan de passagierskant, onder het dashbordkastje, ie naast de ventilator en te herkennen aan een best brede, 4 of 5 aderige stekker. bij mij betreft het een grove printplaat van een cm of 6x4, die vast zit met 2 schroeven.

als ie nu al kapot is, dan zou ik ff op een ford (fiesta) forum kijken onder common problems oid, zal ie vast wel beschreven staan :) in mijn geval kan je voor een paar knaken ook een nieuwe krijgen van de dealer.

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

• b00ster
DropjesLover schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 14:18:
bij mijn (nissan) zit aan de passagierskant, onder het dashbordkastje, ie naast de ventilator en te herkennen aan een best brede, 4 of 5 aderige stekker. bij mij betreft het een grove printplaat van een cm of 6x4, die vast zit met 2 schroeven.

als ie nu al kapot is, dan zou ik ff op een ford (fiesta) forum kijken onder common problems oid, zal ie vast wel beschreven staan :) in mijn geval kan je voor een paar knaken ook een nieuwe krijgen van de dealer.
Bedankt voor de reactie... Ik heb vanmiddag de stekker gevonden, even goed aangedrukt en nu doet hij het spontaan weer.. 8)7 Lampje er achter is alleen wel kapot? Misschien kortsluiting ofzo? |:(

;) Noujah tot nu toe alleen nog maar kleine probleempjes met de auto dus mag niet zeuren... :P
Pagina: 1