Hallo,
Ik kom er niet uit, heb al zoveel gelezen maar heb er te weinig verstand van denk ik om een oplossing te vinden. Ik heb al geprobeerd te streamen via de ps3 en dit werkt maar niet voor het grootste gedeelte van mijn media, voornamelijk 720p.HDTV.x264, hierbij werkt het geluid niet.
Wat ik wil:
Vanaf de bank kiezen uit mijn mediavoorraad wat ik wil kijken maar ook deze mee kunnen nemen en dit op mijn laptop kunnen bekijken.
Wat ik heb:
Samsung full HD tv
Denon receiver met DTS e.d.
PS3
HP Pavillion dv9700
Nog 2 pc's die ik nog moet installeren op dit moment maar ga met 1 van deze downloaden binnenkort ipv laptop.
Wat heb ik nodig? :
Externe opslag en een mediaspeler? of kan het wel via de ps3?
En welke?
Ik heb er overigens geen probleem mee om nieuwe hardware aan te schaffen.
Wie kan mij helpen?
Ik kom er niet uit, heb al zoveel gelezen maar heb er te weinig verstand van denk ik om een oplossing te vinden. Ik heb al geprobeerd te streamen via de ps3 en dit werkt maar niet voor het grootste gedeelte van mijn media, voornamelijk 720p.HDTV.x264, hierbij werkt het geluid niet.
Wat ik wil:
Vanaf de bank kiezen uit mijn mediavoorraad wat ik wil kijken maar ook deze mee kunnen nemen en dit op mijn laptop kunnen bekijken.
Wat ik heb:
Samsung full HD tv
Denon receiver met DTS e.d.
PS3
HP Pavillion dv9700
Nog 2 pc's die ik nog moet installeren op dit moment maar ga met 1 van deze downloaden binnenkort ipv laptop.
Wat heb ik nodig? :
Externe opslag en een mediaspeler? of kan het wel via de ps3?
En welke?
Ik heb er overigens geen probleem mee om nieuwe hardware aan te schaffen.
Wie kan mij helpen?