Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 308598

Topicstarter
Hoi!

Ik ben benieuwd of iemand tips heeft voor het optimaliseren van video afspelen.

Ik werk nu met een Club 3D HD Radeon 4870, win7, 4 gigz mem, phenom X3 720 black edition. Prima kaartje & hardware om de codec x264 af te spelen en een perfect beeldkwaliteit te genereren. maar..

Bij sommige beelden (lees camera schuift naar links of rechts) krijg ik "lijnen" in beeld.. alsof het beeld tijdelijk verschuif, en de onderkant trager meegaat dan de bovenkant en andersom op willekeurige plekken in het scherm. gebeurd overigens soms ook met divx playback & standaard bij Pro Evolution Soccor 9. (schuiven van links naar recht & dus een streep in het midden van het beeld bij dit spel)

ik gebruik DVI -> HDMI stekker met een HDMI kabel van precies 5 meter die direct mijn tv ingaat.

Iemand tips? google helpt niet dus ik wend me naar tweakers!

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-07 09:12
Welke codecs heb je geinstalleerd? Welke player gebruik je? Wat heb je zelf al geprobeerd?

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 308598

Topicstarter
Ik gebruik VLC player, eentje die alles ondersteunt.. dit voor video's

Voor de game heb ik de laatste drivers geinstalleerd van Avi...

Omdat ik een " verse " windows heb wil ik niet al te veel met andere codec packages werken dan waar ik ik bekend mee ben.

Verder heb ik niet echt iets kunnen googlen, en nadat ik deze post gedaan heb zag ik wat meer informatie bij een soortgelijk probleem... daar heb ik ook geen informatie uit kunnen halen (vooralsnog) maar dit ben ik nu aan googlen..

verder dus niet veel geprobeerd behalve google.. andere tips?