Toon posts:

[MacBookAIR] Keyboard: sommige letters registreren niet meer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds een week heb ik last van mijn keyboard welke soms de middelste rij keys niet altijd meer registreren. Irritant. Vaak is dit als ik snel typ en dan ontbreken vaak de a, s, d....

Is aar wat aan te doen? Wordt gek van telkens alle tekst checken...

• Japsuh
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:14
Zijn ze niet gewoon vuil cq. zit er niet iets onder de toetsen. Je 'bewijst' je probleem trouwens met je post :p

• DanielvdMark
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:51
Collega van mij had hetzelfde probleem. Macbook Air was iets meer dan een jaar oud en kreeg dezelfde klachten. Hij heeft hem laten repareren, kostte hem 300 euro geloof ik.

Hij heeft trouwens nog ruzie met de HTR geloof ik omdat de computer zakelijk was aangeschaft had hij geen recht op coulance..Als de computer prive was aangeschaft was reparatie gratis...Collega komt dus nooit meer bij HTR

Verwijderd

Topicstarter
Wat bewijst mijn post? Ik heb een paar letters opnieuw moeten aanvullen. Vuil eronder? Hoe zou e at moeten weghalen an?

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:34
Je post bewijst dat je inderdaad wat letters mist. Tenzij je br33zer probeert te typen (denk het niet).

@DanilevdMark, je vriend is dan mooi in het ootje genomen. Iedereen heeft garantie, of je nou zakelijk bent of consument als hij IN de garantieperiode dit probleem had, moest het kosteloos worden gerepareerd. Mits het zijn fout is.

Het enige verschil tussen consument en zakelijk is dat consumenten de 7 dagen afkoelingsperiode hebben.

Verwijderd

Topicstarter
Standaard garantie is 1 jaar geloof ik....

Daar ben ik net twee maanden overheen...

• DanielvdMark
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:51
kx22 schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 10:18:
Je post bewijst dat je inderdaad wat letters mist. Tenzij je br33zer probeert te typen (denk het niet).

@DanilevdMark, je vriend is dan mooi in het ootje genomen. Iedereen heeft garantie, of je nou zakelijk bent of consument als hij IN de garantieperiode dit probleem had, moest het kosteloos worden gerepareerd. Mits het zijn fout is.

Het enige verschil tussen consument en zakelijk is dat consumenten de 7 dagen afkoelingsperiode hebben.
Zijn probleem was dat de garantieperiode al 2-3 maanden voorbij was. Het grappige was dat toen mijn collega bij de Media Markt was voor een probleempje met zijn iPod en hij het verhaal vertelde, hij het antwoord kreeg dat als hij de Macbook Air bij de MM gekocht had, de reparatie wel gratis gedaan zou zijn (makkelijk praten achteraf maar toch.) Collega gaat dus nooit meer naar HTR.

Verwijderd

Topicstarter
Mijn MBA heb ik bij Raf in Amsterdam gekocht, maar ook daar verloopt na een jaar de garantie... ook al heeft het te maken met slijtage... toetsen die het niet meer doen zouden altijd moeten gerepareerd worden. je hebt toch je laptop om op te tikken? Er is nooit iets overheen gegaan... Maar 300 euro reparatie? Denk dat ik dan nog liever een nieuwe koop.

• MrBigfield
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-11-2025
Als je garantie verlopen is, is deze verlopen. Als je langer dan 1 jaar garantie wilt hebben zou je echt het AppleCare Protection Plan moeten kopen. Of een losse verzekering afsluiten natuurlijk, maar dit is iets anders dan garantie...

Als je een kans wilt maken op reparatie uit coulance zou je zelf apple moeten bellen en je probleem uitleggen. Daarbij aangeven dat je verwacht dat een product van zo'n 1600e langer dan 1 jaar mee gaat.

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:53
mrbigfield schreef op woensdag 04 november 2009 @ 17:10: Als je langer dan 1 jaar garantie wilt hebben zou je echt het AppleCare Protection Plan moeten kopen.
Wat nu dus niet meer kan, want dat kan alleen binnen het eerste jaar ;).

• Giant87
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-02 11:17
Gewoon apple bellen of zelf dat ding loshalen..
Pagina: 1